Yanlış pişirdiğinizde sağlığınızı bozuyor! İşte doğru yöntemler...

Uskumru, sardalya, istavrit, palamut, lüfer, kefal, hamsi ve daha niceleri... Son derece yararlı olan balığı pişirirken bu hataları yaparsanız tüm besin değerlerini kaybetmesine neden olursunuz.

TÜRKİYE, 03 Ekim 2019 Perşembe

Balık, protein içeriği yüksek A, D, K ve B grubu (B1, B2, B3, B6, B12) vitaminlerinden zengin; omega-3, iyot, selenyum, fosfor, çinko ve magnezyumun da iyi birer kaynağı. Yapılan bilimsel çalışmalar, içerdiği çok sayıda vitamin ve mineraller sayesinde düzenli balık tüketiminin; hafıza, göz ve kemik sağlığımızı güçlendirdiğini; koroner kalp hastalıkları riskini ve total kolesterolü düşürdüğünü; kolon, meme, rektum kanserlerine karşı koruyucu olduğunu; içeriğindeki omega-3 ve omega-6 yağ asitlerinin beyin ile sinir sistemini güçlendirerek bağışıklık sistemini koruduğunu gösteriyor.

BUSKİ'de kış hazırlıkları tamam
Doğru kişiyi bulduğumuzda vücudumuz nasıl tepkiler verir?