Facebook, kurulduğu günden beri kullandığı 'Ücretsiz ve her zaman ücretsiz olacak' sloganını ana sayfasından kaldırdı. Bu durum akıllara Facebook paralı mı oluyor? sorusunu getirdi.
Haber Giriş Tarihi: 29.08.2019 13:59
Haber Güncellenme Tarihi: 29.08.2019 13:59
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Dijital dünyanın en popüler platformu olan Facebook, kurulduğu günden beri kullandığı 'Ücretsiz ve her zaman ücretsiz olacak' sloganını ana sayfasından kaldırdı.
Bu sloganın yerine 'Hızlı ve Kolay' sloganını ekleyen Facebook'un platformu ücretli hale getirmeye hazırlandığı iddiası kısa sürede sosyal medyanın en çok konuşulan konularından birisi oldu.
Söz konusu iddia ile ilgili henüz resmi bir açıklama bulunmasa da kullanıcı verilerini kullanımı kısıtlanan Facebook'un yeni bir gelir modeli üzerinde çalıştığı öne sürülüyor.
TARİHİ CEZAYA ÇARPTIRILMIŞTI
ABD'de 87 milyon seçmenin kişisel verilerini şirketlerle paylaşmakla suçlanan sosyal medya platformu Facebook, geçtiğimiz ay tarihi bir cezaya çarptırılmıştı.
ABD Federal Ticaret Komisyonu (FTC), sosyal medya platformu Facebook'u 5 milyar dolar para cezasına çarptırdı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Facebook sloganını değiştirdi: Ücretli mi oluyor?
Facebook, kurulduğu günden beri kullandığı 'Ücretsiz ve her zaman ücretsiz olacak' sloganını ana sayfasından kaldırdı. Bu durum akıllara Facebook paralı mı oluyor? sorusunu getirdi.
Dijital dünyanın en popüler platformu olan Facebook, kurulduğu günden beri kullandığı 'Ücretsiz ve her zaman ücretsiz olacak' sloganını ana sayfasından kaldırdı.
Bu sloganın yerine 'Hızlı ve Kolay' sloganını ekleyen Facebook'un platformu ücretli hale getirmeye hazırlandığı iddiası kısa sürede sosyal medyanın en çok konuşulan konularından birisi oldu.
Söz konusu iddia ile ilgili henüz resmi bir açıklama bulunmasa da kullanıcı verilerini kullanımı kısıtlanan Facebook'un yeni bir gelir modeli üzerinde çalıştığı öne sürülüyor.
TARİHİ CEZAYA ÇARPTIRILMIŞTI
ABD'de 87 milyon seçmenin kişisel verilerini şirketlerle paylaşmakla suçlanan sosyal medya platformu Facebook, geçtiğimiz ay tarihi bir cezaya çarptırılmıştı.
ABD Federal Ticaret Komisyonu (FTC), sosyal medya platformu Facebook'u 5 milyar dolar para cezasına çarptırdı.
En Çok Okunan Haberler
Üniversiteliler, Bursa'daki köye kütüphane kurdu
Mudanya jandarmaya Togg tahsis edildi
Bursa'da kaçak avlanan balıkçılara operasyon
Başkan Yılmaz: Nice yıllara
Bursa'nın çocuk valisi makamına oturdu
Kuzey Kore'den "nükleer karşı saldırı" tatbikatı
İsrail 200 gündür Gazze’ye saldırıyor: 34 bin 183 ölü
23 Nisan’da çocuklara 10 bin adet balık ekmek ikramı
BUSİAD İktisadi Yönelim Anketi sonuçları açıklandı