YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
Ovaakça'daki altyapı yetersizliği nedeniyle vatandaşı isyan ettiren internet sorunu hakkında yaptığımız ve kamuoyunda geniş yankı bulan 'Bu ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, servis sağlayıcılarını harekete geçirdi.
Haber Giriş Tarihi: 10.01.2020 06:00
Haber Güncellenme Tarihi: 10.01.2020 06:00
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Tuğba ÖZ
Bursa'da birçok nokta gibi Ovaakça'daki internet altyapısının da yetersizliği, vatandaşı çileden çıkardı. Çok sayıda şikâyete konu olan sorun hakkında yaptığımız ve vatandaş Caner Bekret'in açıklamalarına yer verdiğimiz 'Yıl olmuş 2020. Bu Ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, Türk Telekom'u harekete geçirdi.
Caner Bekret'e ulaşan Türk Telekom yetkilileri, 10 aydır çözülemeyen sorun hakkında çalışma başlattıklarını bildirdi. Konunun takipçisi olacaklarını söyleyen şirket yetkilileri, bölgedeki internet probleminin en kısa sürede çözüleceğinin taahhüdünü verdi.
ŞİKÂYET YAĞDI
YeniDönem gazetesinde yayınlanan haber sonrası vatandaştan çok sayıda şikâyet maili ve telefonu geldi. Yunuseli Mahallesi'nde ikamet eden Gürhan Türkmen, altyapı sorunundan dolayı 3 senedir evlerine internet bağlatamadığından yakındı. Bulunduğu apartmandaki 6 dairede aynı sorunun yaşandığını söyleyen Türkmen, son çare olarak cep telefonlarının internet kotalarını yükselttiklerini aktardı. Sürekli olarak ilgili kurumlara konu hakkında şikâyet oluşturduklarını belirten Türkmen, sorunun çözüme kavuşturulmasını talep etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
Ovaakça'daki altyapı yetersizliği nedeniyle vatandaşı isyan ettiren internet sorunu hakkında yaptığımız ve kamuoyunda geniş yankı bulan 'Bu ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, servis sağlayıcılarını harekete geçirdi.
Tuğba ÖZ
Bursa'da birçok nokta gibi Ovaakça'daki internet altyapısının da yetersizliği, vatandaşı çileden çıkardı. Çok sayıda şikâyete konu olan sorun hakkında yaptığımız ve vatandaş Caner Bekret'in açıklamalarına yer verdiğimiz 'Yıl olmuş 2020. Bu Ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, Türk Telekom'u harekete geçirdi.
Caner Bekret'e ulaşan Türk Telekom yetkilileri, 10 aydır çözülemeyen sorun hakkında çalışma başlattıklarını bildirdi. Konunun takipçisi olacaklarını söyleyen şirket yetkilileri, bölgedeki internet probleminin en kısa sürede çözüleceğinin taahhüdünü verdi.
ŞİKÂYET YAĞDI
YeniDönem gazetesinde yayınlanan haber sonrası vatandaştan çok sayıda şikâyet maili ve telefonu geldi. Yunuseli Mahallesi'nde ikamet eden Gürhan Türkmen, altyapı sorunundan dolayı 3 senedir evlerine internet bağlatamadığından yakındı. Bulunduğu apartmandaki 6 dairede aynı sorunun yaşandığını söyleyen Türkmen, son çare olarak cep telefonlarının internet kotalarını yükselttiklerini aktardı. Sürekli olarak ilgili kurumlara konu hakkında şikâyet oluşturduklarını belirten Türkmen, sorunun çözüme kavuşturulmasını talep etti.
En Çok Okunan Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Rutte’yi kabul etti
Bursa LÖDER’den çocuk şenliği
Bursa'da drift atanlara 5 milyon 189 bin 513 TL ceza
Bursa'da kendilerini dolandıran şahsı darp ettiler
Bursa'yı "Bidaa Dükkan" tutkusu sardı
Nilüfer'de düzenlenen kros, nefesleri kesti
Başkan Bozbey, MODEF’i ziyaret etti
Bursa'da boşandı, lokma döktürdü
BURSA’da Startup yatırımcı ekosistemi bir araya geldi