Beypiliç'te gaz sızıntısı: 11 işçi hastanelik oldu
Beypiliç'te gaz sızıntısı: 11 işçi hastanelik oldu
Bolu'da faaliyet gösteren Beypiliç firmasının kesimhane bölümünde hidrojen sülfürik gazı sızıntısı meydana geldi. Gazdan etkilenen 11 işçi hastanelik oldu.
Haber Giriş Tarihi: 05.07.2025 13:41
Haber Güncellenme Tarihi: 05.07.2025 13:43
Kaynak:
İHA
Olay, sabah saatlerinde Vakıfgeçitveren köyü mevkiinde bulunan Beypiliç firmasına ait kesimhane bölümünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kesimhane bölümünde çalışan 2 işçi, hidrojen sülfürik gazına maruz kalarak fenalaştı. İşçilerin yardımına koşan bir başka çalışan da gazdan etkilenince durum sağlık ekiplerine bildirildi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda ambulans ve Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'na (AFAD) bağlı Kimyasal Biyolojik Radyolojik Nükleer (KBRN) ekipleri sevk edildi. Gazdan etkilenen 3 işçi, olay yerindeki ilk müdahalelerinin ardından Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne bağlı Köroğlu Ünitesi KBRN Merkezi'ne sevk edildi. Olayın ardından aynı bölgede çalışan 8 kişi daha baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleriyle hastaneye başvurdu. Böylece gazdan etkilenen işçi sayısı 11'e yükseldi. AFAD ekipleri, gaz sızıntısının meydana geldiği ünitenin faaliyetlerini durdurarak bölgeyi karantinaya aldı. Ekipler gazın yayılımını önlemek amacıyla alanda güvenlik önlemleri aldı. Tedavi altına alınan 11 işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Beypiliç'te gaz sızıntısı: 11 işçi hastanelik oldu
Bolu'da faaliyet gösteren Beypiliç firmasının kesimhane bölümünde hidrojen sülfürik gazı sızıntısı meydana geldi. Gazdan etkilenen 11 işçi hastanelik oldu.
Olay, sabah saatlerinde Vakıfgeçitveren köyü mevkiinde bulunan Beypiliç firmasına ait kesimhane bölümünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kesimhane bölümünde çalışan 2 işçi, hidrojen sülfürik gazına maruz kalarak fenalaştı. İşçilerin yardımına koşan bir başka çalışan da gazdan etkilenince durum sağlık ekiplerine bildirildi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda ambulans ve Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'na (AFAD) bağlı Kimyasal Biyolojik Radyolojik Nükleer (KBRN) ekipleri sevk edildi. Gazdan etkilenen 3 işçi, olay yerindeki ilk müdahalelerinin ardından Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne bağlı Köroğlu Ünitesi KBRN Merkezi'ne sevk edildi. Olayın ardından aynı bölgede çalışan 8 kişi daha baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleriyle hastaneye başvurdu. Böylece gazdan etkilenen işçi sayısı 11'e yükseldi. AFAD ekipleri, gaz sızıntısının meydana geldiği ünitenin faaliyetlerini durdurarak bölgeyi karantinaya aldı. Ekipler gazın yayılımını önlemek amacıyla alanda güvenlik önlemleri aldı. Tedavi altına alınan 11 işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi