Hava Durumu

İşçi bayramında, simitçiler çalışmaya devam etti

Adana’da 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde kutlama yapılırken ekmek parası için alanlara gelen simitçiler ise bariyerlerin arkasında çalışmaya devam etti.

Haber Giriş Tarihi: 01.05.2025 16:40
Haber Güncellenme Tarihi: 01.05.2025 16:43
Kaynak: İHA
İşçi bayramında, simitçiler çalışmaya devam etti

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü, tüm Türkiye’de olduğu gibi Adana’da da kutlandı. Kasım Gülek Köprüsü üzerinde toplanan sivil toplum örgütü üyeleri İstasyon Meydanı’na yürüdü. Yürüyüş sonrası konuşmalar yapıldı. Yürüyüş sırasında davul ve zurnalar çalınıp işçiler eğlenirken, simit ve su satıcıları ise ekmek paraları için bariyerlerin arkasında çalışmaya devam etti.

İstasyon Meydanı’nda konuşmaların ardından konser düzenlendi.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.