Geçmişte meyve bahçeleri, yeşiliyle anılan Bursa şimdilerde trafik sorunları ve çarpık kentleşme sorunlarıyla konuşuluyor. Ne yazık ki yetkililer de köklü çözümler yerine günü kurtaracak adımlar atıyorlar.
Haber Giriş Tarihi: 30.05.2017 08:40
Haber Güncellenme Tarihi: 30.05.2017 08:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bursa'nın trafik sorunu karşısında acil önlemler yerine, kentsel dönüşüm adı altında binalar büyütülüyor, yeşil alanlar katlediliyor, kişilere rant sağlanıyor. Ne yazık ki belediye yönetimleri de akademik odalardan yükselen seslere yeterince kulak vermiyor!
Geçtiğimiz hafta Kent Konseyi'nin düzenlediği 'Ulaşım' paneline İnşaat Mühendisleri Odası'nın bir bildiriyle katıldığını belirten yazarımız Yüksel Baysal, burada yazan çözüm önerilerini okuyucularıyla paylaştı:
Bursa genelindeki ana arterler 3 şeritle sınırlandığı düşünüldüğünde gelecekte nasıl bir imar politikası izlenecek?
Daha önce Dr. Brenner tarafından hazırlanan 'Bursa'nın Ulaşım Master Planı'na ne kadar uyuluyor?
Ana arterlerdeki AVM'lerin trafik yoğunluğuna etkileri neler?
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'nın trafik yükü neden artıyor?
Geçmişte meyve bahçeleri, yeşiliyle anılan Bursa şimdilerde trafik sorunları ve çarpık kentleşme sorunlarıyla konuşuluyor. Ne yazık ki yetkililer de köklü çözümler yerine günü kurtaracak adımlar atıyorlar.
Bursa'nın trafik sorunu karşısında acil önlemler yerine, kentsel dönüşüm adı altında binalar büyütülüyor, yeşil alanlar katlediliyor, kişilere rant sağlanıyor. Ne yazık ki belediye yönetimleri de akademik odalardan yükselen seslere yeterince kulak vermiyor!
Geçtiğimiz hafta Kent Konseyi'nin düzenlediği 'Ulaşım' paneline İnşaat Mühendisleri Odası'nın bir bildiriyle katıldığını belirten yazarımız Yüksel Baysal, burada yazan çözüm önerilerini okuyucularıyla paylaştı:
Bursa genelindeki ana arterler 3 şeritle sınırlandığı düşünüldüğünde gelecekte nasıl bir imar politikası izlenecek?
Daha önce Dr. Brenner tarafından hazırlanan 'Bursa'nın Ulaşım Master Planı'na ne kadar uyuluyor?
Ana arterlerdeki AVM'lerin trafik yoğunluğuna etkileri neler?
En Çok Okunan Haberler
Kulüpler Birliği, TFF seçimini haziranda istiyor
G7: “İran’a yaptırım uygulamaya ve önlem almaya hazırız”
NATO’dan Ukrayna’ya “daha fazla” hava savunma desteği
Bursa'da “Dede Helvası” geleneğinde helvalar şifa için yenildi
Bursa'da yaralı leyleğe jandarma şefkati
1000 Çiftçi 1000 Bereket Programına 2024 Edison Altın Ödülü
Olağan Seçimli Genel Kurul tarihi açıklandı
Bursaspor Divan Kurulu 25 Nisan'da toplanıyor
Bursaspor'dan Kumlukalanspor'a ziyaret