Bozbey’den bayram öncesi sahadaki personele moral ziyareti
Bozbey’den bayram öncesi sahadaki personele moral ziyareti
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kurban Bayramı öncesindeki ilk bayramlaşma ziyaretini, Mezarlıklar Şube Müdürlüğü, Zabıta Daire Başkanlığı ve İtfaiye Daire Başkanlığı’nda görev yapan belediye personeline gerçekleştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2025 13:28
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2025 13:45
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Bayram süresince sahada görev yapacak ekip arkadaşlarıyla bir araya gelen Başkan Bozbey, özverili çalışmaları için teşekkür etti ve tüm personelin bayramını kutladı. Her bayram olduğu gibi bu bayramda da vatandaşların huzuru, güvenliği ve konforu için gece gündüz demeden görev yapacak olan ekiplerin önemine dikkat çeken Bozbey, çalışanlara görevlerinde kolaylıklar diledi.
“Bursa’mızın her köşesinde büyük bir özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum” diyen Başkan Bozbey, ekiplerin fedakârlığının ve sahadaki varlığının bayram süresince vatandaşların huzur içinde bir bayram geçirmesine büyük katkı sağlayacağını vurguladı.
Ziyaretler, samimi sohbetler ve bayramlaşma ile sona erdi.
Kurban Bayramı öncesi ilk bayramlaşma ziyaretimizi Mezarlıklar Şube Müdürlüğümüz ve Zabıta Daire Başkanlığımızda görev yapan çalışma arkadaşlarımıza gerçekleştirdik.
Bayram boyunca görev başında olacak olan ekip arkadaşlarımıza özverili emekleri için teşekkür ettik,… pic.twitter.com/GWmMXOiV3I
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bozbey’den bayram öncesi sahadaki personele moral ziyareti
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kurban Bayramı öncesindeki ilk bayramlaşma ziyaretini, Mezarlıklar Şube Müdürlüğü, Zabıta Daire Başkanlığı ve İtfaiye Daire Başkanlığı’nda görev yapan belediye personeline gerçekleştirdi.
Bayram süresince sahada görev yapacak ekip arkadaşlarıyla bir araya gelen Başkan Bozbey, özverili çalışmaları için teşekkür etti ve tüm personelin bayramını kutladı. Her bayram olduğu gibi bu bayramda da vatandaşların huzuru, güvenliği ve konforu için gece gündüz demeden görev yapacak olan ekiplerin önemine dikkat çeken Bozbey, çalışanlara görevlerinde kolaylıklar diledi.
“Bursa’mızın her köşesinde büyük bir özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum” diyen Başkan Bozbey, ekiplerin fedakârlığının ve sahadaki varlığının bayram süresince vatandaşların huzur içinde bir bayram geçirmesine büyük katkı sağlayacağını vurguladı.
Ziyaretler, samimi sohbetler ve bayramlaşma ile sona erdi.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
İnegöl'de nefes kesen kurtarma operasyonu
Milli Güvenlik Kurulu toplandı
Cevdet Yılmaz'dan 'uluslararası öğrenci' açıklaması
Yıldırım’da kadın olmak ayrıcalıktır
Rusya: Trump ve Pezeşkiyan'ı takdir ediyoruz
ABD Savunma Bakanı Hegseth’ten İran’a uyarı
Türkiye'nin 26 teknoloji girişimi Fransa'da görücüye çıktı
Türkiye Bursları 2 bin 800 yeni gönül elçisi kazandırdı
Bursa'da kayınbirader dehşeti: Hastaneye kaldırıldı