Hava Durumu

Bozbey’den bayram öncesi sahadaki personele moral ziyareti

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kurban Bayramı öncesindeki ilk bayramlaşma ziyaretini, Mezarlıklar Şube Müdürlüğü, Zabıta Daire Başkanlığı ve İtfaiye Daire Başkanlığı’nda görev yapan belediye personeline gerçekleştirdi.

Haber Giriş Tarihi: 04.06.2025 13:28
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2025 13:45
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
Bozbey’den bayram öncesi sahadaki personele moral ziyareti

Bayram süresince sahada görev yapacak ekip arkadaşlarıyla bir araya gelen Başkan Bozbey, özverili çalışmaları için teşekkür etti ve tüm personelin bayramını kutladı. Her bayram olduğu gibi bu bayramda da vatandaşların huzuru, güvenliği ve konforu için gece gündüz demeden görev yapacak olan ekiplerin önemine dikkat çeken Bozbey, çalışanlara görevlerinde kolaylıklar diledi.

“Bursa’mızın her köşesinde büyük bir özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum” diyen Başkan Bozbey, ekiplerin fedakârlığının ve sahadaki varlığının bayram süresince vatandaşların huzur içinde bir bayram geçirmesine büyük katkı sağlayacağını vurguladı.

Ziyaretler, samimi sohbetler ve bayramlaşma ile sona erdi.

Kaynak: (HABER MERKEZİ)

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.