Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, günlerdir devam eden orman yangınlarıyla mücadeleye destek veren tüm kişi ve kurumlara teşekkür etti.
Haber Giriş Tarihi: 31.07.2025 10:13
Haber Güncellenme Tarihi: 31.07.2025 10:17
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada Bozbey, Gürsu, Kestel ve Harmancık'ta başlayan yangınların farklı bölgelere yayıldığını belirterek, yaşanan felaketin yalnızca ormanlara değil, tüm Bursalıların yüreğine de zarar verdiğini vurguladı. Başkan Bozbey, yangınla mücadelede gösterilen büyük dayanışmaya dikkat çekerek şu ifadelere yer verdi: "Bu zor zamanlarda gördük ki, Bursa dayanışmanın adıdır."
Yangının ilk anından itibaren koordinasyonu sağlayan Bursa Valiliği başta olmak üzere, AFAD, Orman Bölge Müdürlüğü, itfaiye ekipleri, kamu kurumları, gönüllüler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlara teşekkür eden Bozbey, özellikle yangın sahasında fedakârca çalışan ekiplerin çabalarının altını çizdi.
Bozbey, Türkiye’nin dört bir yanından destek için gelen belediyelerin arama kurtarma ve itfaiye ekiplerine, sağlık ve güvenlik birimlerine de şükranlarını iletti. Tankerinden traktörüne, elinden emeğine kadar destek olan her bireyin Bursalılar için umut olduğunu söyledi.
Yangınlarda hayatını kaybeden vatandaşlara Allah’tan rahmet, yaralılara ise acil şifalar dileyen Başkan Bozbey, Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak ilk andan itibaren sahada olduklarını ve yaraların hep birlikte sarılacağını belirtti.
"Bursamız için bir olduk, birlik olduk. Gösterdiğiniz bu büyük dayanışma, bu topraklara olan sevdamızın en güçlü kanıtıdır", sözleriyle mesajını tamamlayan Bozbey, tüm yurttaşlara gönülden teşekkür etti.
Bursamız İçin El Ele Veren Herkese Teşekkür Ediyorum
Günlerdir Bursamızda doğayla, zamanla ve ateşle büyük bir mücadele veriyoruz. Gürsu, Kestel ile Harmancık’ta başlayan ve farklı noktalara yayılan yangınlarda sadece ormanlarımız değil, hepimizin yüreği yandı. Ancak bu zor… pic.twitter.com/KEB3WoR43N
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa’da yangın dayanışması: Bozbey’den teşekkür mesajı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, günlerdir devam eden orman yangınlarıyla mücadeleye destek veren tüm kişi ve kurumlara teşekkür etti.
Sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada Bozbey, Gürsu, Kestel ve Harmancık'ta başlayan yangınların farklı bölgelere yayıldığını belirterek, yaşanan felaketin yalnızca ormanlara değil, tüm Bursalıların yüreğine de zarar verdiğini vurguladı. Başkan Bozbey, yangınla mücadelede gösterilen büyük dayanışmaya dikkat çekerek şu ifadelere yer verdi: "Bu zor zamanlarda gördük ki, Bursa dayanışmanın adıdır."
Yangının ilk anından itibaren koordinasyonu sağlayan Bursa Valiliği başta olmak üzere, AFAD, Orman Bölge Müdürlüğü, itfaiye ekipleri, kamu kurumları, gönüllüler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlara teşekkür eden Bozbey, özellikle yangın sahasında fedakârca çalışan ekiplerin çabalarının altını çizdi.
Bozbey, Türkiye’nin dört bir yanından destek için gelen belediyelerin arama kurtarma ve itfaiye ekiplerine, sağlık ve güvenlik birimlerine de şükranlarını iletti. Tankerinden traktörüne, elinden emeğine kadar destek olan her bireyin Bursalılar için umut olduğunu söyledi.
Yangınlarda hayatını kaybeden vatandaşlara Allah’tan rahmet, yaralılara ise acil şifalar dileyen Başkan Bozbey, Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak ilk andan itibaren sahada olduklarını ve yaraların hep birlikte sarılacağını belirtti.
"Bursamız için bir olduk, birlik olduk. Gösterdiğiniz bu büyük dayanışma, bu topraklara olan sevdamızın en güçlü kanıtıdır", sözleriyle mesajını tamamlayan Bozbey, tüm yurttaşlara gönülden teşekkür etti.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi