Bursa’daki yangında son durum: Bakan Uraloğlu’ndan açıklama
Bursa’daki yangında son durum: Bakan Uraloğlu’ndan açıklama
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bursa’da Kestel, Gürsu ve Osmangazi ilçelerini etkileyen orman yangınlarıyla ilgili çalışmaları yerinde inceledi.
Haber Giriş Tarihi: 27.07.2025 10:15
Haber Güncellenme Tarihi: 27.07.2025 10:19
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Yangın Harekat Merkezi'nde değerlendirmelerde bulunan Bakan Uraloğlu, Bursa Valisi Erol Ayyıldız ve Orman Bölge Müdürü Erdal Şahan ile görüşerek son duruma ilişkin bilgi aldı.
Havadan yaptığı incelemelerin ardından açıklamada bulunan Bakan Uraloğlu, yangının enerjisinin azaldığını belirterek, şu ifadeleri kullandı: “Yangın bölgesinde devam eden çalışmaları havadan inceleyerek ekiplerimizden bilgi aldık. İlk andan itibaren kahramanca mücadele veren ekiplerimizin özverisi sayesinde yangının enerjisi düşmüş durumda. İnşallah kısa sürede daha iyi haberler alacağız.”
Yangın söndürme çalışmalarının aralıksız şekilde devam ettiğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, orman, itfaiye, jandarma, belediye ve gönüllü ekiplerine özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür etti.
????Bursa
Yangın Harekat Merkezimizde, bölgede devam eden çalışmalar ve son durumla ilgili Vali Erol Ayyıldız ve Orman Bölge Müdürümüz Erdal Şahan’dan son bilgileri aldık.
Ekiplerimizin ilk andan itibaren gösterdiği kahramanca mücadele neticesinde yangının enerjisi azaldı.… pic.twitter.com/uYrQVtBdoG
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa’daki yangında son durum: Bakan Uraloğlu’ndan açıklama
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bursa’da Kestel, Gürsu ve Osmangazi ilçelerini etkileyen orman yangınlarıyla ilgili çalışmaları yerinde inceledi.
Yangın Harekat Merkezi'nde değerlendirmelerde bulunan Bakan Uraloğlu, Bursa Valisi Erol Ayyıldız ve Orman Bölge Müdürü Erdal Şahan ile görüşerek son duruma ilişkin bilgi aldı.
Havadan yaptığı incelemelerin ardından açıklamada bulunan Bakan Uraloğlu, yangının enerjisinin azaldığını belirterek, şu ifadeleri kullandı: “Yangın bölgesinde devam eden çalışmaları havadan inceleyerek ekiplerimizden bilgi aldık. İlk andan itibaren kahramanca mücadele veren ekiplerimizin özverisi sayesinde yangının enerjisi düşmüş durumda. İnşallah kısa sürede daha iyi haberler alacağız.”
Yangın söndürme çalışmalarının aralıksız şekilde devam ettiğini vurgulayan Bakan Uraloğlu, orman, itfaiye, jandarma, belediye ve gönüllü ekiplerine özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür etti.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Güney Kıbrıs'ta Yunan askeri varlığı kalıcılaştırılıyor
Akondroplazi bireyler Bursa'yı gezdi
Büyükşehir'den LGS sınavında ulaşım desteği
Bakan Kurum'dan Cedit Müjdesi: Ek Maliyet Yok
Bursa dahil 27 ilde yasa dışı bahis soruşturması...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Yapay Zeka Zirvesi’nde önemli açıklamalar
Pakistan Başbakanı Şerif: "Anlaşmanın 24 saat içinde sonuçlanmasını bekliyoruz"
İran'ın öldürülen dini lideri Ali Hamaney, 9 Temmuz'da defnedilecek
"LGS’de Türkçe ve Matematik soruları belirleyici oldu"