İnegöl’de geçtiğimiz yıl Şubat ayında yapımına başlanan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı Mahmudiye 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu hizmete girdi.
Haber Giriş Tarihi: 08.01.2025 12:04
Haber Güncellenme Tarihi: 08.01.2025 12:06
Kaynak:
(BÜLTEN)
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, İnegöl Belediyesi ve Hayırsever İş İnsanı Sabri Şen arasında 2024 yılı şubat ayında imzalanan bağış protokolü kapsamında Mahmudiye Mahallesi’nde yeni bir 112 acil sağlık hizmetleri istasyonu yapılması planlandı. Geride kalan 11 ayda yapımı tamamlanan binanın İl Sağlık Müdürlüğü’ne devri gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürlüğü tarafından gerekli hazırlıkların bitirilmesinin ardından yeni 112 acil sağlık hizmetleri istasyonu İnegöllülere hizmet vermeye başladı.
Belediye Desteği Önemli
İlçelerde sağlık hizmetlerinin belediyeler ve hayırseverlerle yapılan işbirliği ile daha yaygın hale geldiğine dikkat çeken Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Orkun Yıldırım, “Sağlık yatırımlarının yaygınlaşması adına belediyelerimizin desteklerini alıyoruz. Bugün de hayırsever ailemizin desteğiyle bölgemizin acil sağlık hizmetleri anlamında önemli bir ihtiyacını karşılayacak bir merkezimiz hizmete girdi. Bu vesileyle Şen ailesine teşekkür ediyorum ve acil sağlık istasyonumuzun ilçemize hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İnegöl’e yeni sağlık yatırımı
İnegöl’de geçtiğimiz yıl Şubat ayında yapımına başlanan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı Mahmudiye 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu hizmete girdi.
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, İnegöl Belediyesi ve Hayırsever İş İnsanı Sabri Şen arasında 2024 yılı şubat ayında imzalanan bağış protokolü kapsamında Mahmudiye Mahallesi’nde yeni bir 112 acil sağlık hizmetleri istasyonu yapılması planlandı. Geride kalan 11 ayda yapımı tamamlanan binanın İl Sağlık Müdürlüğü’ne devri gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürlüğü tarafından gerekli hazırlıkların bitirilmesinin ardından yeni 112 acil sağlık hizmetleri istasyonu İnegöllülere hizmet vermeye başladı.
Belediye Desteği Önemli
İlçelerde sağlık hizmetlerinin belediyeler ve hayırseverlerle yapılan işbirliği ile daha yaygın hale geldiğine dikkat çeken Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Orkun Yıldırım, “Sağlık yatırımlarının yaygınlaşması adına belediyelerimizin desteklerini alıyoruz. Bugün de hayırsever ailemizin desteğiyle bölgemizin acil sağlık hizmetleri anlamında önemli bir ihtiyacını karşılayacak bir merkezimiz hizmete girdi. Bu vesileyle Şen ailesine teşekkür ediyorum ve acil sağlık istasyonumuzun ilçemize hayırlı olmasını diliyorum" diye konuştu.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Bursa’nın afet hafızası masaya yatırıldı
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Aras Nehri'nde kaybolan çobanı 101 personel arıyor
Trump: İran'ın sızdırdığı şartlar gerçek değil
Başıboş köpekler 26 keçiyi telef etti
Silahlı saldırıda ağır yaralanan kadın kurtarılamadı
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
Trafikte yol kesip tepki gösteren sürücü kamerada
Önce takip etti, yere düşen paraları alıp kayıplara karıştı