Işık’tan ağaçlandırma için ilk açıklama: Henüz erken, takipteyiz
Işık’tan ağaçlandırma için ilk açıklama: Henüz erken, takipteyiz
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Gürsu’da yaşanan yangın felaketi sonrası son durumu paylaştı.
Haber Giriş Tarihi: 29.07.2025 12:19
Haber Güncellenme Tarihi: 29.07.2025 12:22
Kaynak:
İHA
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, orman yangınlarının ardından sosyal sorumluluk ve ağaçlandırmayla ilgili çok talep geldiğini, bu konuda çalıştıklarını belirterek, "Ormanlık alanda teknik incelemeler ve zayiat raporu çıkarılacak. Bize gelen bilgiler doğrultusunda titiz bir çalışma yürütülecek. Bu noktada ağaçlandırma kampanyası ya da herhangi bir sosyal sorumluluk kampanyası için devletimizin ilgili ve yetkili makamlarıyla ilerleyeceğimizi, gelen iyi niyetli ve güzel öneri ve desteklerinizi yakından takip ettiğimizin bilinmesini istiyorum. Destek veren herkese teşekkür ederim" diye konuştu.
Işık, gelen yardım önerilerine dair açıklama yaparak, "Yangını soğutma çalışmaları devam ediyor. Soğutma çalışmaları birkaç gün daha devam edecek. Bizler bu noktada tamamen Orman Bakanlığımızın koordinesinde ilerliyoruz. Yanan alanlarımız tamamen orman alanı. Bu nedenle soğutma çalışmaları biter bitmez herkesi bilgilendireceğiz" dedi.
Gürsulu vatandaşlar, ve ilçe dışından destek vermeyen vatandaşlar Gürsu Belediyesi’ni ve Başkan Işık’ı arayarak kampanya talebinde bulunuyor. Buna dair açıklama yapan Başkan Işık, " Arkamda maalesef yeşil Gürsu’nun küle döndüğünü görüyorum. Çok üzgünüm. Ancak henüz bu kampanya ya da yeşillendirme önerileri için çok erken. Bakanlıktan aldığımız bilgilere göre ilerliyoruz. Önümüzdeki saatlerde hala bu bölgede soğutma çalışması devam edecek" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Işık’tan ağaçlandırma için ilk açıklama: Henüz erken, takipteyiz
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Gürsu’da yaşanan yangın felaketi sonrası son durumu paylaştı.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, orman yangınlarının ardından sosyal sorumluluk ve ağaçlandırmayla ilgili çok talep geldiğini, bu konuda çalıştıklarını belirterek, "Ormanlık alanda teknik incelemeler ve zayiat raporu çıkarılacak. Bize gelen bilgiler doğrultusunda titiz bir çalışma yürütülecek. Bu noktada ağaçlandırma kampanyası ya da herhangi bir sosyal sorumluluk kampanyası için devletimizin ilgili ve yetkili makamlarıyla ilerleyeceğimizi, gelen iyi niyetli ve güzel öneri ve desteklerinizi yakından takip ettiğimizin bilinmesini istiyorum. Destek veren herkese teşekkür ederim" diye konuştu.
Işık, gelen yardım önerilerine dair açıklama yaparak, "Yangını soğutma çalışmaları devam ediyor. Soğutma çalışmaları birkaç gün daha devam edecek. Bizler bu noktada tamamen Orman Bakanlığımızın koordinesinde ilerliyoruz. Yanan alanlarımız tamamen orman alanı. Bu nedenle soğutma çalışmaları biter bitmez herkesi bilgilendireceğiz" dedi.
Gürsulu vatandaşlar, ve ilçe dışından destek vermeyen vatandaşlar Gürsu Belediyesi’ni ve Başkan Işık’ı arayarak kampanya talebinde bulunuyor. Buna dair açıklama yapan Başkan Işık, " Arkamda maalesef yeşil Gürsu’nun küle döndüğünü görüyorum. Çok üzgünüm. Ancak henüz bu kampanya ya da yeşillendirme önerileri için çok erken. Bakanlıktan aldığımız bilgilere göre ilerliyoruz. Önümüzdeki saatlerde hala bu bölgede soğutma çalışması devam edecek" diye konuştu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Oyuncu Ece İrtem hayatını kaybetti
Bursa'da su kesintisi!
Bakan Çiftçi net konuştu: Hepsini toplatacağım!
Bakan Fidan, Holguin ile görüştü
Nilüfer’de gökyüzü uçurtmalarla renklendi
Büyükşehir’den ‘Toplu Sünnet Şöleni’
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 2026 Türkiye için zirveler yılı
İnegöl'e 7 birimli aile sağlığı merkezi
Kestel Belediyesi ile 15 Temmuz ruhu resimlerde yaşayacak