Bursa MS Derneği, Multiple Skleroz (MS) hastalığına dikkat çekmek ve toplumsal farkındalık oluşturmak amacıyla, MS hastası bireylerin kendi çektikleri fotoğraflardan oluşan ‘Hayatın İçinden’ isimli, ‘Bursa Şehri’ temalı sergiyi sanatseverlerle buluşturdu.
Haber Giriş Tarihi: 04.05.2025 10:36
Haber Güncellenme Tarihi: 04.05.2025 10:38
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
02-09 Mayıs 2025 tarihleri arasında Ördekli Kültür Merkezi’nde gerçekleşen serginin açılışı, cumartesi günü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Açılışta, Bursa MS Derneği Başkanı Prof. Dr. Ömer Faruk Turan, Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Meral Seferoğlu, Dernek Sekreteri Tolga Baktimur, Sergi Küratörü Gökay Yavuz, Dernek üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri Didem Gördeli ve Muammer Uçak yer aldı. Fotoğrafçılık eğitimiyle projeye katkı sunan Zekiye Sayar’a katkılarından dolayı teşekkür plaketi ve çiçeği, Dernek Başkanı Prof. Dr. Ömer Faruk Turan tarafından takdim edildi.
ERKEN TANI ÖNEMLİ!
Sergi; MS’li bireylerin yaşam enerjisini, üretkenliğini ve dünyaya bakışlarını gözler önüne sererken, aynı zamanda MS hakkında toplumu bilinçlendirmeyi amaçlıyor. Dernek yetkililerinin yaptığı açıklamada; “Multiple Skleroz (MS); merkezi sinir sistemini etkileyen kronik bir hastalıktır. Genç erişkinlerde en sık görülen nörolojik hastalıklardan biri olan MS, bireylerin yaşamlarını birçok yönden etkileyebiliyor. Ancak erken tanı, tedavi ve sosyal destekle bireyler yaşamlarını üretken bir şekilde sürdürebilirler. Daha farklı etkinlikler ile MS için önemli olan mayıs ayında farklı farkındalık çalışmaları yapmaya hazırlanıyoruz. Tüm halkımızı, MS ile hayatı bir de bu pencereden görmeye ve sergimizi ziyaret etmeye davet ediyoruz” ifadeleri yer aldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
‘MS ile Yaşam’ sergisi açıldı
Bursa MS Derneği, Multiple Skleroz (MS) hastalığına dikkat çekmek ve toplumsal farkındalık oluşturmak amacıyla, MS hastası bireylerin kendi çektikleri fotoğraflardan oluşan ‘Hayatın İçinden’ isimli, ‘Bursa Şehri’ temalı sergiyi sanatseverlerle buluşturdu.
02-09 Mayıs 2025 tarihleri arasında Ördekli Kültür Merkezi’nde gerçekleşen serginin açılışı, cumartesi günü yoğun katılımla gerçekleştirildi. Açılışta, Bursa MS Derneği Başkanı Prof. Dr. Ömer Faruk Turan, Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Meral Seferoğlu, Dernek Sekreteri Tolga Baktimur, Sergi Küratörü Gökay Yavuz, Dernek üyeleri, Yönetim Kurulu Üyeleri Didem Gördeli ve Muammer Uçak yer aldı. Fotoğrafçılık eğitimiyle projeye katkı sunan Zekiye Sayar’a katkılarından dolayı teşekkür plaketi ve çiçeği, Dernek Başkanı Prof. Dr. Ömer Faruk Turan tarafından takdim edildi.
ERKEN TANI ÖNEMLİ!
Sergi; MS’li bireylerin yaşam enerjisini, üretkenliğini ve dünyaya bakışlarını gözler önüne sererken, aynı zamanda MS hakkında toplumu bilinçlendirmeyi amaçlıyor. Dernek yetkililerinin yaptığı açıklamada; “Multiple Skleroz (MS); merkezi sinir sistemini etkileyen kronik bir hastalıktır. Genç erişkinlerde en sık görülen nörolojik hastalıklardan biri olan MS, bireylerin yaşamlarını birçok yönden etkileyebiliyor. Ancak erken tanı, tedavi ve sosyal destekle bireyler yaşamlarını üretken bir şekilde sürdürebilirler. Daha farklı etkinlikler ile MS için önemli olan mayıs ayında farklı farkındalık çalışmaları yapmaya hazırlanıyoruz. Tüm halkımızı, MS ile hayatı bir de bu pencereden görmeye ve sergimizi ziyaret etmeye davet ediyoruz” ifadeleri yer aldı.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Atlas Çağlayan’ın ölümüne ilişkin davada mütalaa açıklandı
Bursa'da makilik alanda yangın
Nilüfer'de bisiklet okulu açılıyor
Bakan Kurum, Bonn’da COP31 Eylem Gündemi’nin önemli başlıklarını ve hedeflerini açıkladı
AYM Başkanı Özkaya: "Adalet, toplumun ortak vicdanıdır"
Çin’den ABD-İsrail-İran çatışmalarında diplomatik çözüm çağrısı
Kayıp olarak aranıyordu, denizde ölü bulundu
Bursa'da hapis cezası bulunan şahıs yakalandı
Fransa, Smotrich'in ülkeye girişini yasakladı