Organlarıyla hayat veren merhumlar Bursa'da dualarla anıldı
Organlarıyla hayat veren merhumlar Bursa'da dualarla anıldı
Vefat edip yakınları tarafından organları bağışlanan merhumlar için Bursa’da mevlit programı düzenlendi.
Haber Giriş Tarihi: 06.11.2024 16:25
Haber Güncellenme Tarihi: 06.11.2024 16:58
Kaynak:
(BÜLTEN)
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 3-9 Organ Bağışı Haftası kapsamında Yeşil Cami’de öğle namazına müteakip gerçekleştirilen programda organlarıyla hayat veren merhumlar dualarla anıldı.
Programla ilgili açıklamalarda bulunan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Organ ve Doku Nakil Koordinatörü Uzm. Dr. Gülbahar Çalışkan, “Her yıl yaptığımız gibi hayatlarını kaybedip organlarını bağışında bulunarak organ nakil listesinde bekleyen hastalarımız için umut olan merhum ve merhumelerimiz adına il sağlık müdürlüğü olarak mevlid-i şerif okuttuk. Lokma döktürdük. Ailelere sabırlar diliyoruz ve bu iyilik hareketinin katlanarak devam etmesini canı gönülden istiyoruz” şeklinde konuştu.
Mevlit programının sonunda Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından vatandaşlara lokma ikramı yapıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Organlarıyla hayat veren merhumlar Bursa'da dualarla anıldı
Vefat edip yakınları tarafından organları bağışlanan merhumlar için Bursa’da mevlit programı düzenlendi.
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 3-9 Organ Bağışı Haftası kapsamında Yeşil Cami’de öğle namazına müteakip gerçekleştirilen programda organlarıyla hayat veren merhumlar dualarla anıldı.
Programla ilgili açıklamalarda bulunan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Organ ve Doku Nakil Koordinatörü Uzm. Dr. Gülbahar Çalışkan, “Her yıl yaptığımız gibi hayatlarını kaybedip organlarını bağışında bulunarak organ nakil listesinde bekleyen hastalarımız için umut olan merhum ve merhumelerimiz adına il sağlık müdürlüğü olarak mevlid-i şerif okuttuk. Lokma döktürdük. Ailelere sabırlar diliyoruz ve bu iyilik hareketinin katlanarak devam etmesini canı gönülden istiyoruz” şeklinde konuştu.
Mevlit programının sonunda Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından vatandaşlara lokma ikramı yapıldı.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'den teknik direktör açıklaması
İngiltere Savunma Bakanı Healey istifa etti
Trump: İran'a bu gece çok sert bir darbe indireceğiz
Çin, Teodoro ve ailesinin ülkeye girişini yasakladı
Bakan Fidan, Bulgaristan Cumhurbaşkanı Yotova ile görüştü
Korkunç kazada can pazarı: 3 ölü, 5 yaralı
Melike Şahin yarın sevenleriyle buluşacak
Sazlık yangınında 10 dönüm alan zarar gördü
Bursa’daki dev soruşturmada çarpıcı detaylar