Osmangazi’de emeklilere huzurlu durak: Koğukçınar Lokali
Osmangazi’de emeklilere huzurlu durak: Koğukçınar Lokali
Osmangazi Belediyesi’nin emeklilerin sosyal yaşama aktif katılımını desteklemek amacıyla açtığı Koğukçınar Emekliler Lokali, kısa sürede emeklilerin vazgeçilmez mekanı haline geldi.
Haber Giriş Tarihi: 22.07.2025 11:48
Haber Güncellenme Tarihi: 22.07.2025 11:53
Kaynak:
(BÜLTEN)
Osmangazi Belediyesi’nin emeklilere yönelik sosyal projeleri kapsamında hayata geçirdiği Koğukçınar Emekliler Lokali, kısa sürede mahallenin en çok ziyaret edilen alanlarından biri haline geldi. Geçtiğimiz hafta törenle hizmete açılan lokal, emeklilerin sosyal hayata katılımını artırmak, onlara huzurlu ve ekonomik bir ortam sunmak amacıyla tasarlandı. Her gün 09.00 – 18.00 saatleri arasında hizmet veren Koğukçınar Emekliler Lokali’nde çay fiyatı ise 5 TL.
Lokali ziyaret eden mahalle sakinleri, uygun fiyatlar ve huzurlu ortamdan dolayı memnuniyetlerini dile getirdi. Emekli vatandaşlardan Mehmet Akay, “Çay tiryakisiyim. Evde demlediğim çayı bile bırakıp buraya geliyorum. Kaliteli bir hizmet. Belediyemize sosyal medya üzerinden de teşekkür ettim” dedi. Mahalle sakini İsmet Bey ise “Mahalleli ve esnaf için çok iyi oldu. Gün boyu buradayız, gece de açık olsa yine geliriz. Belediyeye çok teşekkür ederiz. 5 TL çay nerede?” ifadelerini kullandı. Bir başka vatandaş Kamil Işıkhan ise “Güzel bir hizmet, devamının gelmesini temenni ederiz” diyerek düşüncelerini aktardı.
“Burada vakit geçirmekten mutluyuz”
Süleyman Tutal, “Çayımızı içiyoruz, fiyatlar çok makul” derken; Süleyman Desovalı ise lokalin mahalledeki sosyal yapıyı olumlu etkilediğini belirterek, “Bahar Mahallesi’ne de böyle bir yer istiyoruz. Kahve kültürüm yok ama lokal kültürüm var; o yüzden burayı tercih ediyorum” dedi. Mahalle sakinlerinden İzzet Çalışkan da “Emekliler olarak burada vakit geçirmekten mutluyuz. Çayımızı, meşrubatımızı içiyoruz, hoş bir ortam” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Osmangazi Belediyesi, emeklilerin sosyal hayata daha fazla katılabilmeleri adına ilçenin farklı noktalarında benzer projeleri hayata geçirmeye devam edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi’de emeklilere huzurlu durak: Koğukçınar Lokali
Osmangazi Belediyesi’nin emeklilerin sosyal yaşama aktif katılımını desteklemek amacıyla açtığı Koğukçınar Emekliler Lokali, kısa sürede emeklilerin vazgeçilmez mekanı haline geldi.
Osmangazi Belediyesi’nin emeklilere yönelik sosyal projeleri kapsamında hayata geçirdiği Koğukçınar Emekliler Lokali, kısa sürede mahallenin en çok ziyaret edilen alanlarından biri haline geldi. Geçtiğimiz hafta törenle hizmete açılan lokal, emeklilerin sosyal hayata katılımını artırmak, onlara huzurlu ve ekonomik bir ortam sunmak amacıyla tasarlandı. Her gün 09.00 – 18.00 saatleri arasında hizmet veren Koğukçınar Emekliler Lokali’nde çay fiyatı ise 5 TL.
Lokali ziyaret eden mahalle sakinleri, uygun fiyatlar ve huzurlu ortamdan dolayı memnuniyetlerini dile getirdi. Emekli vatandaşlardan Mehmet Akay, “Çay tiryakisiyim. Evde demlediğim çayı bile bırakıp buraya geliyorum. Kaliteli bir hizmet. Belediyemize sosyal medya üzerinden de teşekkür ettim” dedi. Mahalle sakini İsmet Bey ise “Mahalleli ve esnaf için çok iyi oldu. Gün boyu buradayız, gece de açık olsa yine geliriz. Belediyeye çok teşekkür ederiz. 5 TL çay nerede?” ifadelerini kullandı. Bir başka vatandaş Kamil Işıkhan ise “Güzel bir hizmet, devamının gelmesini temenni ederiz” diyerek düşüncelerini aktardı.
“Burada vakit geçirmekten mutluyuz”
Süleyman Tutal, “Çayımızı içiyoruz, fiyatlar çok makul” derken; Süleyman Desovalı ise lokalin mahalledeki sosyal yapıyı olumlu etkilediğini belirterek, “Bahar Mahallesi’ne de böyle bir yer istiyoruz. Kahve kültürüm yok ama lokal kültürüm var; o yüzden burayı tercih ediyorum” dedi. Mahalle sakinlerinden İzzet Çalışkan da “Emekliler olarak burada vakit geçirmekten mutluyuz. Çayımızı, meşrubatımızı içiyoruz, hoş bir ortam” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Osmangazi Belediyesi, emeklilerin sosyal hayata daha fazla katılabilmeleri adına ilçenin farklı noktalarında benzer projeleri hayata geçirmeye devam edecek.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da otluk alanda korkutan yangın
Yıldırım’da kardeşlik köprüsü
Başkan Yılmaz, muhtarlarla bir araya geldi
Bursa'da 'Eşref Tek' için lokma döktürdüler
Bursa'da yol kenarında duran motosiklete çarptı: 1 yaralı
İnegöl’e yeni Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı
Bakan Fidan: Türkiye, her türlü desteği vermeye devam edecek
Uludağ Enerji Grubu’na Uluslararası Finansman Ödülü
İçişleri Bakanlığı: 221 şüpheli yakalandı