Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Kırcaali Mahallesi’nde yaptığı denetimle kaldırımları işgal eden iş yerlerinin masa ve sandalyelerini topladı.
Haber Giriş Tarihi: 25.07.2025 13:07
Haber Güncellenme Tarihi: 25.07.2025 13:10
Kaynak:
(BÜLTEN)
Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halkın ortak kullanım alanlarının işgal edilmesini önlemek amacıyla Kırcaali Mahallesi’nde yer alan Kaya Ali Sokak üzerinde denetim faaliyeti gerçekleştirdi. Vatandaşlardan gelen şikayetlerin artması üzerine harekete geçen zabıta ekipleri, iş yerleri tarafından koyulan masa ve sandalyeler nedeniyle yürünmez hal alan kaldırımlardaki işgal malzemelerini topladı. Masa ve sandalyelerin kalkmasıyla cadde üzerinde bulunan kaldırım yaya kullanımına tamamen açıldı. Ayrıca esnafın kaldırım kullanımı sebebiyle oluşan görüntü kirliliği hızla ortadan kaldırıldı.
Osmangazi’deki denetimler, hem yayaların daha güvenli bir şekilde hareket etmesi hem de şehir estetiğinin korunması amacıyla düzenli olarak devam edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi’de kaldırım işgaline izin yok
Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Kırcaali Mahallesi’nde yaptığı denetimle kaldırımları işgal eden iş yerlerinin masa ve sandalyelerini topladı.
Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halkın ortak kullanım alanlarının işgal edilmesini önlemek amacıyla Kırcaali Mahallesi’nde yer alan Kaya Ali Sokak üzerinde denetim faaliyeti gerçekleştirdi. Vatandaşlardan gelen şikayetlerin artması üzerine harekete geçen zabıta ekipleri, iş yerleri tarafından koyulan masa ve sandalyeler nedeniyle yürünmez hal alan kaldırımlardaki işgal malzemelerini topladı. Masa ve sandalyelerin kalkmasıyla cadde üzerinde bulunan kaldırım yaya kullanımına tamamen açıldı. Ayrıca esnafın kaldırım kullanımı sebebiyle oluşan görüntü kirliliği hızla ortadan kaldırıldı.
Osmangazi’deki denetimler, hem yayaların daha güvenli bir şekilde hareket etmesi hem de şehir estetiğinin korunması amacıyla düzenli olarak devam edecek.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da parkta cesedi bulunan şahsın kimliği belli oldu
Bakan Fidan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile görüştü
İletişim Başkanı Duran: AP Raporunu reddediyoruz
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Belçika’yı 3-0 mağlup etti
Bursa'da kontrolden çıktı, trafik felç oldu
CHP'de 6 isim için ihraç talebi
ABD'de Halkbank davası resmen sona erdi
Cumhuriyet Savcısı Bursa'da son yolculuğuna uğurlandı
İnegöl’de Tübitak 4006-C Bilim Festivali