Sultanbeyli Belediyesi’nden Bursa’daki orman yangınına destek
Sultanbeyli Belediyesi’nden Bursa’daki orman yangınına destek
Bursa'da meydana gelen orman yangınlarına müdahale çalışmalarına destek amacıyla Sultanbeyli Belediyesi, Sultanbeyli Arama Kurtarma Timi'ni (SAKUT) ve su tankeri araçlarını bölgeye gönderdi.
Haber Giriş Tarihi: 28.07.2025 14:16
Haber Güncellenme Tarihi: 28.07.2025 14:20
Kaynak:
İHA
Yangının etkili olduğu alanlarda görev alan SAKUT ekipleri, yangın söndürme personeliyle koordineli şekilde söndürme ve soğutma çalışmalarına katıldı. Yangınla mücadelede aktif rol üstlenen SAKUT ekipleri, bölgedeki faaliyetlerine devam ediyor.
Konuyla ilgili Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, "Bursa'daki orman yangınlarını söndürme çalışmalarına destek olmak amacıyla SAKUT ve su tankeri araçlarımızı bölgeye sevk ettik. SAKUT ekibimiz, yangın söndürme çalışmalarında yoğun gayret gösterdi. Ekiplerimiz görevini başarıyla tamamlayarak ilçemize döndü. Yeşil Vatanımızı korumak için gece gündüz demeden çalışan tüm kahramanlarımıza ve SAKUT ekibimize şükranlarımı sunuyorum. Yangından etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sultanbeyli Belediyesi’nden Bursa’daki orman yangınına destek
Bursa'da meydana gelen orman yangınlarına müdahale çalışmalarına destek amacıyla Sultanbeyli Belediyesi, Sultanbeyli Arama Kurtarma Timi'ni (SAKUT) ve su tankeri araçlarını bölgeye gönderdi.
Yangının etkili olduğu alanlarda görev alan SAKUT ekipleri, yangın söndürme personeliyle koordineli şekilde söndürme ve soğutma çalışmalarına katıldı. Yangınla mücadelede aktif rol üstlenen SAKUT ekipleri, bölgedeki faaliyetlerine devam ediyor.
Konuyla ilgili Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, "Bursa'daki orman yangınlarını söndürme çalışmalarına destek olmak amacıyla SAKUT ve su tankeri araçlarımızı bölgeye sevk ettik. SAKUT ekibimiz, yangın söndürme çalışmalarında yoğun gayret gösterdi. Ekiplerimiz görevini başarıyla tamamlayarak ilçemize döndü. Yeşil Vatanımızı korumak için gece gündüz demeden çalışan tüm kahramanlarımıza ve SAKUT ekibimize şükranlarımı sunuyorum. Yangından etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" şeklinde konuştu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da parkta cesedi bulunan şahsın kimliği belli oldu
Bakan Fidan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile görüştü
İletişim Başkanı Duran: AP Raporunu reddediyoruz
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Belçika’yı 3-0 mağlup etti
Bursa'da kontrolden çıktı, trafik felç oldu
CHP'de 6 isim için ihraç talebi
ABD'de Halkbank davası resmen sona erdi
Cumhuriyet Savcısı Bursa'da son yolculuğuna uğurlandı
İnegöl’de Tübitak 4006-C Bilim Festivali