Türk ürünleri dünya pazarına Katar ortaklığında çıkıyor
Türk ürünleri dünya pazarına Katar ortaklığında çıkıyor
PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Türk ürünlerinin dünyaya satılmasıyla ilgili Katar'ın posta idaresiyle ortaklık kurduklarını belirtti.
Haber Giriş Tarihi: 19.09.2023 15:54
Haber Güncellenme Tarihi: 19.09.2023 15:54
Kaynak:
AA
Çevikoğlu, birçok yatırımcının Türk ürünlerine ilgisinin yoğunlaştığını söyledi.
Türk ürünlerini dünyaya pazarlamak için "turkishsouq.com" platformunu kurduklarını ifade eden Çevikoğlu, "Türkiye'de posta idaresiyle yaptığımız PttAVM platformuna benzer platformda, Türk ürünlerinin dünyaya satılmasıyla ilgili Katar'ın posta idaresiyle bir ortaklık içerisine girdik. Dünyanın her tarafında Türk ürünlerinin internet ortamında daha kolay erişilebilir olmasıyla ilgili bir platformda yapılan bu ortaklıkla daha da hızlı ilerleyeceğimizi, Türk ürünlerini son kullanıcıya, dünyanın her yerinde daha kolay ulaştıracağımızı düşünüyorum." diye konuştu.
Çevikoğlu, Türkiye'nin Çin'den sonra internet ortamında satılabilecek ürün üreten ikinci ülke olduğunu, üreticilerin bunun farkına vararak sınır ötesi e-ticarette de pastadan büyük pay alması gerektiğini kaydetti.
Platformun, Türkiye'nin farklı yerlerinde üretilen ürünlerin dünyanın herhangi bir ülkesine kolayca gönderilmesine, kolayca satılmasına aracılık edeceğini dile getiren Çevikoğlu, "Dolayısıyla Çorum'un leblebisi Brezilya'ya çok kolay ulaşacak. Çorum'daki leblebicinin hiçbir şey yapmadan, sadece Türkiye'de ürün satıyormuş gibi hazırladığı bir paketi biz Brezilya'da kapıya teslim edeceğiz." ifadesini kullandı.
"1-2 hafta içinde binlerce çıkışa geçeceğiz"
Çevikoğlu, şu bilgileri verdi:
"Anlaşma yüzde 60'ı bizim uhdemizde olmak üzere, yüzde 40'ı Katar Posta İdaresinde olacak şekilde bir Türk şirketi olarak konumlandırıldı. Gelir paylaşımı da bu şekilde olacak. PTT'nin Dünya Posta Birliği üzerinden çok sağlam bir ağı var. Zamanında mektup taşımak üzere kurulmuş bu ağ, artık mektup olmadığı için küçük paket, kurye taşımacılığına da hizmet veriyor. Biz bu ağı kullanarak Türkiye'de herhangi bir PTT şubesine bıraktığınız bir paketi dünyanın herhangi bir yerine taşıyabiliyoruz. Bu PTT'nin kendi imkanlarıyla yaptığı bir çözüm. İmzalar atıldı, sistem çalışmaya başladı. Satışlar oldu, ürünler teslim edilmeye başlandı. Her gün yüzlerce çıkışımız oluyor. 1-2 hafta içinde binlerce çıkışa geçeceğiz. İnşallah 10 binlerce çıkışı da yakın zamanda göreceğiz. Aylık yaklaşık 20 bin paket teslim ediyoruz."
"Sistem, onların para harcadığı bir platform üzerinden işliyor"
Anlaşmayla finansmanın Katar olduğunu aktaran Çevikoğlu, "Sistem, bizim bir para harcamadan onların para harcadığı bir platform üzerinden işliyor. Türk ürünlerinin dünyaya satılmasını Katar ile beraber yaptığımız için finansman yükümüz olmadı ama ürünler bizim ürünlerimiz, satan bizim satıcılarımız. Türk ürünlerinin dünyada çok satılabileceğini gördük. Türk malı algısının üst seviyede olmasından biz de etkilendik. Bir alıcı iki ürün arasında kaldığı zaman bir tanesi Türk malıysa onu tercih ediyor, bu da çok gurur verici." ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türk ürünleri dünya pazarına Katar ortaklığında çıkıyor
PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Türk ürünlerinin dünyaya satılmasıyla ilgili Katar'ın posta idaresiyle ortaklık kurduklarını belirtti.
Çevikoğlu, birçok yatırımcının Türk ürünlerine ilgisinin yoğunlaştığını söyledi.
Türk ürünlerini dünyaya pazarlamak için "turkishsouq.com" platformunu kurduklarını ifade eden Çevikoğlu, "Türkiye'de posta idaresiyle yaptığımız PttAVM platformuna benzer platformda, Türk ürünlerinin dünyaya satılmasıyla ilgili Katar'ın posta idaresiyle bir ortaklık içerisine girdik. Dünyanın her tarafında Türk ürünlerinin internet ortamında daha kolay erişilebilir olmasıyla ilgili bir platformda yapılan bu ortaklıkla daha da hızlı ilerleyeceğimizi, Türk ürünlerini son kullanıcıya, dünyanın her yerinde daha kolay ulaştıracağımızı düşünüyorum." diye konuştu.
Çevikoğlu, Türkiye'nin Çin'den sonra internet ortamında satılabilecek ürün üreten ikinci ülke olduğunu, üreticilerin bunun farkına vararak sınır ötesi e-ticarette de pastadan büyük pay alması gerektiğini kaydetti.
Platformun, Türkiye'nin farklı yerlerinde üretilen ürünlerin dünyanın herhangi bir ülkesine kolayca gönderilmesine, kolayca satılmasına aracılık edeceğini dile getiren Çevikoğlu, "Dolayısıyla Çorum'un leblebisi Brezilya'ya çok kolay ulaşacak. Çorum'daki leblebicinin hiçbir şey yapmadan, sadece Türkiye'de ürün satıyormuş gibi hazırladığı bir paketi biz Brezilya'da kapıya teslim edeceğiz." ifadesini kullandı.
"1-2 hafta içinde binlerce çıkışa geçeceğiz"
Çevikoğlu, şu bilgileri verdi:
"Anlaşma yüzde 60'ı bizim uhdemizde olmak üzere, yüzde 40'ı Katar Posta İdaresinde olacak şekilde bir Türk şirketi olarak konumlandırıldı. Gelir paylaşımı da bu şekilde olacak. PTT'nin Dünya Posta Birliği üzerinden çok sağlam bir ağı var. Zamanında mektup taşımak üzere kurulmuş bu ağ, artık mektup olmadığı için küçük paket, kurye taşımacılığına da hizmet veriyor. Biz bu ağı kullanarak Türkiye'de herhangi bir PTT şubesine bıraktığınız bir paketi dünyanın herhangi bir yerine taşıyabiliyoruz. Bu PTT'nin kendi imkanlarıyla yaptığı bir çözüm. İmzalar atıldı, sistem çalışmaya başladı. Satışlar oldu, ürünler teslim edilmeye başlandı. Her gün yüzlerce çıkışımız oluyor. 1-2 hafta içinde binlerce çıkışa geçeceğiz. İnşallah 10 binlerce çıkışı da yakın zamanda göreceğiz. Aylık yaklaşık 20 bin paket teslim ediyoruz."
"Sistem, onların para harcadığı bir platform üzerinden işliyor"
Anlaşmayla finansmanın Katar olduğunu aktaran Çevikoğlu, "Sistem, bizim bir para harcamadan onların para harcadığı bir platform üzerinden işliyor. Türk ürünlerinin dünyaya satılmasını Katar ile beraber yaptığımız için finansman yükümüz olmadı ama ürünler bizim ürünlerimiz, satan bizim satıcılarımız. Türk ürünlerinin dünyada çok satılabileceğini gördük. Türk malı algısının üst seviyede olmasından biz de etkilendik. Bir alıcı iki ürün arasında kaldığı zaman bir tanesi Türk malıysa onu tercih ediyor, bu da çok gurur verici." ifadelerini kullandı.
Kaynak: AA
En Çok Okunan Haberler
Evin Erginoğuz altın madalya kazandı
Şahinbey markası lezzetin zirvesinde
Eren Elmalı, A Milli Takım aday kadrosundan çıkarıldı
Balıkesir'de 4.9 büyüklüğünde deprem
TFF 2. Lig ve TFF 3. Lig'de sezon planlaması değişti
Bursa polisi, okul okul gezerek öğrencileri bilgilendirdi
TFF, bahis oynadığı tespit edilen 1024 futbolcuyu açıkladı
Süper Lig'de 12'nci haftanın VAR kayıtları açıklandı
Ümit Özdağ, Anıtkabir'i ziyaret etti