Gölbaşı Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve şehitler hatırasına mevlit okuttu ve lokma dağıttı.
Haber Giriş Tarihi: 11.11.2025 09:45
Haber Güncellenme Tarihi: 11.11.2025 09:45
Kaynak:
İHA
Gölbaşı Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 87'nci yıl dönümünde, tüm şehitlerin anısına anlamlı bir etkinlik düzenledi. Belediye, Atatürk ve tüm şehitler anısına mevlit okuttu ve lokma dağıtımı gerçekleştirdi. Gölbaşı'nın farklı mahallelerinde düzenlenen etkinliğe vatandaşlar yoğun katılım sağladı.
Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, bu özel günde vatandaşlarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "Bizlere bu vatanı canları pahasına armağan eden, Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, onun silah arkadaşlarını, İstiklal Mücadelemizin tüm kahramanlarını ve ebediyete intikal etmiş tüm şehitlerimizi bir kez daha rahmet, minnet ve şükranla yad ediyoruz. Onların bize emanet ettiği bu cennet vatanı korumak, Cumhuriyetimizi sonsuza kadar yaşatmak hepimizin en kutsal görevidir. Bu anlamlı günde mevlit okutmanın ve vatandaşlarımızla bir araya gelerek dualarımızı birleştirmenin manevi huzurunu yaşıyoruz. Milletimizin birlik ve beraberliği, şehitlerimizin hatırası etrafında kenetlenmemizle daim olacaktır. Bizler, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün izinden yürüyerek, onun 'en büyük eserim' dediği Cumhuriyetimizi daha ileriye taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Aziz şehitlerimizin ruhları şad, mekanları cennet olsun" ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Atatürk ve şehitler için anlamlı etkinlik
Gölbaşı Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve şehitler hatırasına mevlit okuttu ve lokma dağıttı.
Gölbaşı Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 87'nci yıl dönümünde, tüm şehitlerin anısına anlamlı bir etkinlik düzenledi. Belediye, Atatürk ve tüm şehitler anısına mevlit okuttu ve lokma dağıtımı gerçekleştirdi. Gölbaşı'nın farklı mahallelerinde düzenlenen etkinliğe vatandaşlar yoğun katılım sağladı.
Gölbaşı Belediye Başkanı Yakup Odabaşı, bu özel günde vatandaşlarla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, "Bizlere bu vatanı canları pahasına armağan eden, Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, onun silah arkadaşlarını, İstiklal Mücadelemizin tüm kahramanlarını ve ebediyete intikal etmiş tüm şehitlerimizi bir kez daha rahmet, minnet ve şükranla yad ediyoruz. Onların bize emanet ettiği bu cennet vatanı korumak, Cumhuriyetimizi sonsuza kadar yaşatmak hepimizin en kutsal görevidir. Bu anlamlı günde mevlit okutmanın ve vatandaşlarımızla bir araya gelerek dualarımızı birleştirmenin manevi huzurunu yaşıyoruz. Milletimizin birlik ve beraberliği, şehitlerimizin hatırası etrafında kenetlenmemizle daim olacaktır. Bizler, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün izinden yürüyerek, onun 'en büyük eserim' dediği Cumhuriyetimizi daha ileriye taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Aziz şehitlerimizin ruhları şad, mekanları cennet olsun" ifadelerini kullandı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa Leylek Şenliği coşkuyla başladı
Plastik eşya deposu alevlere teslim oldu
Tünelde feci kaza: 1 ölü, 2 yaralı
Küçük kızını motosikletle sürükleyen baba gözaltına alındı
Bankette duran otomobile çarpan araç hurdaya döndü: 6 yaralı
Bakanlıktan Dilan Polat’ın hesaplarına erişim engeli talebi
Vincenzo Montella: Seviyesi çok yüksek bir maç oldu
Bursa'da erik toplamak için çıktığı ağaçtan düşerek yaralandı
İnegöl'de Çevre Günü'nde maden tepkisi