Koronavirüs aşısının ilk dozunu yaptıran Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlerin sağlık kuruluşlarında aşılarını yaptırabileceklerini söyledi. Selçuk, 'Öğretmenlerimizle birlikle aşının ilk dozunu oldum. Öğretmenlerimiz tüm vatandaşlarımız gibi E-Nabız'la kendilerine sıra geldiğinde öğrenebilirler' dedi. İşte Selçuk'un açıklamaları...
Haber Giriş Tarihi: 24.02.2021 11:18
Haber Güncellenme Tarihi: 24.02.2021 11:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Koronavirüs tedbirleri kapsamında okulların 1 Mart günü yüz yüze eğitime geçmesi nedeniyle öğretmenler için aşılama süreci başladı. Türkiye genelinde yaklaşık 1 milyon 249 bin öğretmen ve eğitim çalışanları için aşılama programı başladı.
Kovid-19 aşısının ilk dozunu olan Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlerin sağlık kuruluşlarında aşılarını yaptırabileceklerini bildirdi.
İşte MEB Bakanı Selçuk'un açıklamaları:
Çorum'un Sungurlu ilçesindeyiz. Ben de öğretmenlerimizle beraber aşının ilk dozunu burada oldum. Öğretmenlerimizin burada aşı olması söz konusu ancak daha sonraki süreçte öğretmenlerimiz ilgili sağlık kuruluşlarında aşı olacaklar. Aşı tedarik sürecine bağlı olarak Sağlık Bakanlığı çalışma yapıyor.
Biz aslında salgın sürecinin başından beri tüm okullarımız TSE'nin belirdiği standartlara göre her türlü hazırlıklarını yaptı. Hiçbir temizlik malzemesi gibi ihtiyaçlar konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadan okulları açabiliriz, okullarımız hazır.
1 Mart'ta da diğer okullarımız açılacak. Birçok ülke okulunu açmaya başladı, çok sayıda ülke okulları tümüyle açtı. Dünyada hiçbir ülkede tüm öğretmenlerin aşılandığı gibi bir konu şu an söz konusu değil.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Selçuk aşının ilk dozunu oldu
Koronavirüs aşısının ilk dozunu yaptıran Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlerin sağlık kuruluşlarında aşılarını yaptırabileceklerini söyledi. Selçuk, 'Öğretmenlerimizle birlikle aşının ilk dozunu oldum. Öğretmenlerimiz tüm vatandaşlarımız gibi E-Nabız'la kendilerine sıra geldiğinde öğrenebilirler' dedi. İşte Selçuk'un açıklamaları...
Koronavirüs tedbirleri kapsamında okulların 1 Mart günü yüz yüze eğitime geçmesi nedeniyle öğretmenler için aşılama süreci başladı. Türkiye genelinde yaklaşık 1 milyon 249 bin öğretmen ve eğitim çalışanları için aşılama programı başladı.
Kovid-19 aşısının ilk dozunu olan Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenlerin sağlık kuruluşlarında aşılarını yaptırabileceklerini bildirdi.
İşte MEB Bakanı Selçuk'un açıklamaları:
Çorum'un Sungurlu ilçesindeyiz. Ben de öğretmenlerimizle beraber aşının ilk dozunu burada oldum. Öğretmenlerimizin burada aşı olması söz konusu ancak daha sonraki süreçte öğretmenlerimiz ilgili sağlık kuruluşlarında aşı olacaklar. Aşı tedarik sürecine bağlı olarak Sağlık Bakanlığı çalışma yapıyor.
Biz aslında salgın sürecinin başından beri tüm okullarımız TSE'nin belirdiği standartlara göre her türlü hazırlıklarını yaptı. Hiçbir temizlik malzemesi gibi ihtiyaçlar konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadan okulları açabiliriz, okullarımız hazır.
1 Mart'ta da diğer okullarımız açılacak. Birçok ülke okulunu açmaya başladı, çok sayıda ülke okulları tümüyle açtı. Dünyada hiçbir ülkede tüm öğretmenlerin aşılandığı gibi bir konu şu an söz konusu değil.
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe Beko finalde
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan ara seçim açıklaması
Ziya Kaya Mahallesi'nin muhtarı belli oldu
Bursa'da su tankeri site bahçesine devrildi
Bursa'da korkunç kaza: 6 yaralı
Panorama 1326’daki konsere Adnan Kurtuluş’tan tepki
Aziz Yıldırım: Gerekli olan takviyeleri yapacağız
Aziz Yıldırım, bir kez daha Fenerbahçe'nin başına geçti
TOFAŞ Basketbol Altyapı seçmelerı̇ gerçekleştirildi