İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet şeridini ihlal eden sürücülere tepki gösteren 4,5 yaşındaki çocuğun videosunu sosyal medya hesabından paylaşarak, minik çocuğu tebrik etti. Herkesin aynı duyarlılığa sahip olması gerektiğini vurgulayan Yerlikaya, kurallara uymayan sürücülere cezai işlem uygulandığını bildirdi.
Haber Giriş Tarihi: 28.11.2024 17:50
Haber Güncellenme Tarihi: 28.11.2024 17:52
Kaynak:
İHA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet şeridini ihlal eden sürücülere tepki gösteren 4,5 yaşındaki çocuğun videosunu sosyal medya hesabından paylaştı. Bakan Yerlikaya paylaşımında, “Aferin sana Umut’çuğum. Emniyet şeridi senin de söylediğin gibi bir hastayı hayata tutundurmak için hastaneye yetiştirmeye çalışan ambulanslar, yangına müdahaleye giden itfaiye araçları ve bir olay yerine yetişmeye çalışan polis araçlarının kullanımı içindir. Sen 4,5 yaşında bunun bilincindesin. Bu yüzden umudumuz, senin gibi Umut’larımızda. Ve bir söz de emniyet şeridini ihlal eden ve videoda görülen araçların sürücülerine; hepinize cezai işlem uygulandı. Tüm sürücülerimize seslenmek istiyorum: Lütfen, trafik kurallarına harfiyen riayet edelim. Emniyet şeridi ihlalleri başka hayatların sönmesine neden olabilir” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Yerlikaya’dan küçük çocuğa tebrik mesajı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet şeridini ihlal eden sürücülere tepki gösteren 4,5 yaşındaki çocuğun videosunu sosyal medya hesabından paylaşarak, minik çocuğu tebrik etti. Herkesin aynı duyarlılığa sahip olması gerektiğini vurgulayan Yerlikaya, kurallara uymayan sürücülere cezai işlem uygulandığını bildirdi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, emniyet şeridini ihlal eden sürücülere tepki gösteren 4,5 yaşındaki çocuğun videosunu sosyal medya hesabından paylaştı. Bakan Yerlikaya paylaşımında, “Aferin sana Umut’çuğum. Emniyet şeridi senin de söylediğin gibi bir hastayı hayata tutundurmak için hastaneye yetiştirmeye çalışan ambulanslar, yangına müdahaleye giden itfaiye araçları ve bir olay yerine yetişmeye çalışan polis araçlarının kullanımı içindir. Sen 4,5 yaşında bunun bilincindesin. Bu yüzden umudumuz, senin gibi Umut’larımızda. Ve bir söz de emniyet şeridini ihlal eden ve videoda görülen araçların sürücülerine; hepinize cezai işlem uygulandı. Tüm sürücülerimize seslenmek istiyorum: Lütfen, trafik kurallarına harfiyen riayet edelim. Emniyet şeridi ihlalleri başka hayatların sönmesine neden olabilir” dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa’nın afet hafızası masaya yatırıldı
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Aras Nehri'nde kaybolan çobanı 101 personel arıyor
Trump: İran'ın sızdırdığı şartlar gerçek değil
Başıboş köpekler 26 keçiyi telef etti
Silahlı saldırıda ağır yaralanan kadın kurtarılamadı
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
Trafikte yol kesip tepki gösteren sürücü kamerada
Önce takip etti, yere düşen paraları alıp kayıplara karıştı