Bursa'da su faturalarındaki indirim tüketicinin yüzünü güldürdü
Bursa'da su faturalarındaki indirim tüketicinin yüzünü güldürdü
Bursa'da tamamı ilçe belediyelerine aktarılmak üzere su faturalarına yansıtılan katı atık bedellerinin meclis kararıyla iptal edilmesi sonrasında, ortalama yüzde 30'a tekabül eden indirimli yeni su faturaları, aboneler tarafından memnuniyetle karşılandı.
Haber Giriş Tarihi: 10.10.2020 14:41
Haber Güncellenme Tarihi: 10.10.2020 14:41
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Büyükşehir Belediyesi, 30 büyükşehirden içlerinde Bursa'nın da bulunduğu 7 kentin aldığı diğerlerinin ise almadığı ve bu yüzden de şehirler arasında eşitsizlik meydana getiren katı atık bedellerinin su faturaları ile alınması uygulamasını Eylül ayı Meclisi'nde aldığı kararla iptal etmişti. AK Parti, MHP ve İYİ Parti meclis üyelerinin kabul, CHP meclis üyelerinin ise çekimser oyu ile kabul edilen kararın ardından, katı atık bedellerinin olmadığı indirimli faturalar da tüketici ile buluşmaya başladı.
Tamamı ilçe belediyelerine aktarılan katı atık bedelleri yüzünden su faturalarının yüksek olmasından yakınan BUSKİ aboneleri, bu ay gelen su faturalarının çok daha ucuz olduğunu görünce hem sevindi hem de şaşırdı. Önceki aylara göre su faturalarında 30 lira ile 50 lira arasında değişen oranlarda düşüş yaşandığını diye getiren aboneler, alınan karar nedeniyle Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'a teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da su faturalarındaki indirim tüketicinin yüzünü güldürdü
Bursa'da tamamı ilçe belediyelerine aktarılmak üzere su faturalarına yansıtılan katı atık bedellerinin meclis kararıyla iptal edilmesi sonrasında, ortalama yüzde 30'a tekabül eden indirimli yeni su faturaları, aboneler tarafından memnuniyetle karşılandı.
Büyükşehir Belediyesi, 30 büyükşehirden içlerinde Bursa'nın da bulunduğu 7 kentin aldığı diğerlerinin ise almadığı ve bu yüzden de şehirler arasında eşitsizlik meydana getiren katı atık bedellerinin su faturaları ile alınması uygulamasını Eylül ayı Meclisi'nde aldığı kararla iptal etmişti. AK Parti, MHP ve İYİ Parti meclis üyelerinin kabul, CHP meclis üyelerinin ise çekimser oyu ile kabul edilen kararın ardından, katı atık bedellerinin olmadığı indirimli faturalar da tüketici ile buluşmaya başladı.
Tamamı ilçe belediyelerine aktarılan katı atık bedelleri yüzünden su faturalarının yüksek olmasından yakınan BUSKİ aboneleri, bu ay gelen su faturalarının çok daha ucuz olduğunu görünce hem sevindi hem de şaşırdı. Önceki aylara göre su faturalarında 30 lira ile 50 lira arasında değişen oranlarda düşüş yaşandığını diye getiren aboneler, alınan karar nedeniyle Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'a teşekkür etti.
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da kontrolden çıkan traktör köprüden uçtu
Şirin ve Ekmekci ailelerinin mutlu günü: Zeynep Eslem ve Sadık dünya evine girdi
Bakan Fidan, Dışişleri Bakanları Toplantısı’na ev sahipliği yapacak
Baba ve oğlunu öldüren zanlı adliyeye sevk edildi
Hayvan çiftliğinde çıkan yangın paniğe neden oldu
Arakçi, Pakistan İçişleri Bakanı Naqvi ile görüştü
Komşuda korkutan deprem
Hacıosmanoğlu: Dünya Kupası’na sonuç değil yeni bir başlangıç
Bakan Bayraktar'dan 'Sıfır atık' mesajı