Geçmişte meyve bahçeleri, yeşiliyle anılan Bursa şimdilerde trafik sorunları ve çarpık kentleşme sorunlarıyla konuşuluyor. Ne yazık ki yetkililer de köklü çözümler yerine günü kurtaracak adımlar atıyorlar.
Haber Giriş Tarihi: 30.05.2017 08:40
Haber Güncellenme Tarihi: 30.05.2017 08:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bursa'nın trafik sorunu karşısında acil önlemler yerine, kentsel dönüşüm adı altında binalar büyütülüyor, yeşil alanlar katlediliyor, kişilere rant sağlanıyor. Ne yazık ki belediye yönetimleri de akademik odalardan yükselen seslere yeterince kulak vermiyor!
Geçtiğimiz hafta Kent Konseyi'nin düzenlediği 'Ulaşım' paneline İnşaat Mühendisleri Odası'nın bir bildiriyle katıldığını belirten yazarımız Yüksel Baysal, burada yazan çözüm önerilerini okuyucularıyla paylaştı:
Bursa genelindeki ana arterler 3 şeritle sınırlandığı düşünüldüğünde gelecekte nasıl bir imar politikası izlenecek?
Daha önce Dr. Brenner tarafından hazırlanan 'Bursa'nın Ulaşım Master Planı'na ne kadar uyuluyor?
Ana arterlerdeki AVM'lerin trafik yoğunluğuna etkileri neler?
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'nın trafik yükü neden artıyor?
Geçmişte meyve bahçeleri, yeşiliyle anılan Bursa şimdilerde trafik sorunları ve çarpık kentleşme sorunlarıyla konuşuluyor. Ne yazık ki yetkililer de köklü çözümler yerine günü kurtaracak adımlar atıyorlar.
Bursa'nın trafik sorunu karşısında acil önlemler yerine, kentsel dönüşüm adı altında binalar büyütülüyor, yeşil alanlar katlediliyor, kişilere rant sağlanıyor. Ne yazık ki belediye yönetimleri de akademik odalardan yükselen seslere yeterince kulak vermiyor!
Geçtiğimiz hafta Kent Konseyi'nin düzenlediği 'Ulaşım' paneline İnşaat Mühendisleri Odası'nın bir bildiriyle katıldığını belirten yazarımız Yüksel Baysal, burada yazan çözüm önerilerini okuyucularıyla paylaştı:
Bursa genelindeki ana arterler 3 şeritle sınırlandığı düşünüldüğünde gelecekte nasıl bir imar politikası izlenecek?
Daha önce Dr. Brenner tarafından hazırlanan 'Bursa'nın Ulaşım Master Planı'na ne kadar uyuluyor?
Ana arterlerdeki AVM'lerin trafik yoğunluğuna etkileri neler?
En Çok Okunan Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Türk Metal Sendikası’na taziye ziyareti
Turkcell’in Yeni Yönetim Kurulu belli oldu
Bayraktar TB3 SİHA yerli motor ile rekor irtifaya çıktı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Prof. Dr. Öz’ü kabul etti
Fatih Erbakan'dan teşekkür ziyaretleri
İsrail, BM Genel Sekreteri Guterres’i “yalan haber” yaymakla suçladı
Kripto Launchpad Nedir - Neden Varlar?
TBMM Genel Kurulu’nda Maden Kanunu Değişikliği Teklifi kabul edildi
Başkan Bozbey, BURBAK sözünü tuttu