Trendyol, Kasım’da hayata geçirdiği Yöresinden Ürünler Programı’na ilişkin bir aylık verilerini açıkladı. E-ticaret sitesinde satış yapan yerel üreticiler, bir ay gibi kısa sürede 11 bin coğrafi işaretli ürün satışı gerçekleştirirken, en çok satılan coğrafi işaretli ürün ise Bursa’nın Gemlik zeytini oldu.
Haber Giriş Tarihi: 28.12.2021 10:19
Haber Güncellenme Tarihi: 28.12.2021 10:19
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Yerli üreticiler ve yerel üretimi desteklemek için öncü çalışmalara imza atan Trendyol, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) iş birliğinde başlattığı Yöresinden Ürünler Programı’nın bir aylık sonuçlarını açıkladı. Türkiye topraklarında yetişen coğrafi işaretli ürünleri, Trendyol Yöresinden Ürünler Butiği’nde milyonlarca müşterisiyle buluşturan e-ticaret sitesi, pazarlama, finans, operasyon ve eğitime yönelik destekleriyle yerel üreticileri güçlendirmeye ve yerel kalkınmaya katkı sağlamaya devam ediyor.
Yerli satıcılar bir ayda tüm Türkiye’ye 11 bin ürün sattı
E-ticaret sitesi verilerine göre, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiş, Türkiye topraklarında yetişen 688 farklı çeşit coğrafi işaretli ürün Trendyol Yöresinden Ürünler Butiği üzerinden milyonlarca müşteri ile buluşuyor. Bir ay gibi kısa sürede 11 bin coğrafi işaretli ürün Türkiye'nin dört bir yanındaki müşterilerle buluştu. Şehirde yaşayan ve memleketinden ürünlere ulaşmak isteyenler, sağlıklı yaşam için organik ve yerel ürünleri tercih edenler, butikten alışveriş yaptı.
Uşak’ın ev tarhanası Türkiye’nin dört bir yanına ulaştı
En çok coğrafi işaretli ürün satışı yapan iller Bursa, Uşak, Aydın, Antalya, Afyonkarahisar ve Gaziantep oldu. Coğrafi işaretli ürünler içerisinden en çok tercih edilen ürün ise Bursa’nın Gemlik zeytini iken, onu Uşak'ın acısız ev tarhanası, Gaziantep'in kavrulmuş tuzlu Antep fıstığı, Aydın'ın kuru inciri ve Uşak'ın acılı ev tarhanası takip etti.
Yöresinden milyonlarca ürün e-ticaret sitesinde
Söz konusunu butikte, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescilli binlerce coğrafi işaretli ürün yer alıyor. Uşak tarhanasından Balıkesir'in el işi iğne oyasına, Erzurum civil peynirinden Tokat Niksar cevizine, Giresun çiğ fındığından Kütahya'nın el yapımı seramik ürünlerine, Bursa Gemlik'in zeytinlerinden Isparta'nın gül yağına kadar birbirinden farklı coğrafi işaretli ürüne ulaşılabiliyor.
Yerel üretime özel destek
Verilen bilgiye göre, Yöresinden Ürünler Programı’na katılan coğrafi işaretli ürün satıcılarına; özel komisyon indirimi, reklam pazarlama desteği, operasyonel süreçlerde özel destek, Trendyol Akademi ile e-ticaret eğitimleri, kurumsal anlaşmalı fiyatlar üzerinden kargo gönderimi ve her bir satıcıya özel atanan e-ticaret danışmanları aracılığıyla geniş imkanlar sunuluyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Coğrafi işaretli ürünlere talep hızla artıyor
Trendyol, Kasım’da hayata geçirdiği Yöresinden Ürünler Programı’na ilişkin bir aylık verilerini açıkladı. E-ticaret sitesinde satış yapan yerel üreticiler, bir ay gibi kısa sürede 11 bin coğrafi işaretli ürün satışı gerçekleştirirken, en çok satılan coğrafi işaretli ürün ise Bursa’nın Gemlik zeytini oldu.
Yerli satıcılar bir ayda tüm Türkiye’ye 11 bin ürün sattı
E-ticaret sitesi verilerine göre, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiş, Türkiye topraklarında yetişen 688 farklı çeşit coğrafi işaretli ürün Trendyol Yöresinden Ürünler Butiği üzerinden milyonlarca müşteri ile buluşuyor. Bir ay gibi kısa sürede 11 bin coğrafi işaretli ürün Türkiye'nin dört bir yanındaki müşterilerle buluştu. Şehirde yaşayan ve memleketinden ürünlere ulaşmak isteyenler, sağlıklı yaşam için organik ve yerel ürünleri tercih edenler, butikten alışveriş yaptı.
Uşak’ın ev tarhanası Türkiye’nin dört bir yanına ulaştı
En çok coğrafi işaretli ürün satışı yapan iller Bursa, Uşak, Aydın, Antalya, Afyonkarahisar ve Gaziantep oldu. Coğrafi işaretli ürünler içerisinden en çok tercih edilen ürün ise Bursa’nın Gemlik zeytini iken, onu Uşak'ın acısız ev tarhanası, Gaziantep'in kavrulmuş tuzlu Antep fıstığı, Aydın'ın kuru inciri ve Uşak'ın acılı ev tarhanası takip etti.
Yöresinden milyonlarca ürün e-ticaret sitesinde
Söz konusunu butikte, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescilli binlerce coğrafi işaretli ürün yer alıyor. Uşak tarhanasından Balıkesir'in el işi iğne oyasına, Erzurum civil peynirinden Tokat Niksar cevizine, Giresun çiğ fındığından Kütahya'nın el yapımı seramik ürünlerine, Bursa Gemlik'in zeytinlerinden Isparta'nın gül yağına kadar birbirinden farklı coğrafi işaretli ürüne ulaşılabiliyor.
Yerel üretime özel destek
Verilen bilgiye göre, Yöresinden Ürünler Programı’na katılan coğrafi işaretli ürün satıcılarına; özel komisyon indirimi, reklam pazarlama desteği, operasyonel süreçlerde özel destek, Trendyol Akademi ile e-ticaret eğitimleri, kurumsal anlaşmalı fiyatlar üzerinden kargo gönderimi ve her bir satıcıya özel atanan e-ticaret danışmanları aracılığıyla geniş imkanlar sunuluyor.
En Çok Okunan Haberler
İnegöl Belediye Düzce’den eli boş döndü
Belediye başkanları daha yaşanabilir bir Bursa için buluştu
Türkiye'nin ilk modern köy enstitüsü açıldı
İstanbul’un 14 ilçesinde PKK/KCK operasyonu
Bursa'da korkutan kaza: Belediye otobüsü kamyonetle çarpıştı
İspanya'daki sel felaketinde can kaybı 211’e yükseldi
Nilüferli Kadın Derneklerinden Okullara Kırtasiye Yardımı!
Büyükşehir Belediyesporlu Mine Türker, Avrupa şampiyonu
AK Parti Milletvekili Uluay, kalp krizi geçirdi