Süper Lig'in en heyecanlı şampiyonluk dönemine özel ‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesi, Kristal Elma, MMA Smarties ve İstanbul Marketing Awards'dan üç ödülle döndü.
Haber Giriş Tarihi: 04.01.2025 10:19
Haber Güncellenme Tarihi: 04.01.2025 10:19
Kaynak:
İHA
Hedef kitlesiyle kurduğu güçlü bağlara büyük önem veren Derby, Süper Lig'in en heyecanlı şampiyonluk döneminde teknoloji kullanımıyla marka bilinirliğini artırarak futbolseverlerle etkileşime geçmeyi hedefledi. Bu amaçla ‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesini hayata geçiren Derby, Reklamcılar Derneği tarafından verilen Kristal Elma Reklam Ödüllerinin Medya kategorisindeki ‘TV Kullanımı' dalında üçüncülüğü kazandı ve ‘Bronz Elma' ödülünün sahibi oldu. Derby ayrıca izleyici katılımını artıran kişiselleştirilmiş içeriklerle başarılı reklam sonuçları sağlayan projesiyle, MMA Smarties Türkiye'nin, ‘Teknoloji Pazarlaması' kategorisindeki ‘Bağlantılı TV' dalında ‘Bronz Ödül' kazandı.
Bir başka ödül de İstanbul Marketing Awards'tan
‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesine bir başka ödül de İstanbul Marketing Awards'tan geldi. Derby, pazarlama sürecinin bütüncül şekilde değerlendirildiği yarışmanın Dijital ve Teknoloji kategorisinde, orjinal ve inovatif yönüyle katkı sunan markalar arasında ipi göğüsleyerek ‘Yaratıcı Dijital Mecra Kullanımı' ödülüne layık görüldü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Derby'nin yenilikçi projesine üç ödül
Süper Lig'in en heyecanlı şampiyonluk dönemine özel ‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesi, Kristal Elma, MMA Smarties ve İstanbul Marketing Awards'dan üç ödülle döndü.
Hedef kitlesiyle kurduğu güçlü bağlara büyük önem veren Derby, Süper Lig'in en heyecanlı şampiyonluk döneminde teknoloji kullanımıyla marka bilinirliğini artırarak futbolseverlerle etkileşime geçmeyi hedefledi. Bu amaçla ‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesini hayata geçiren Derby, Reklamcılar Derneği tarafından verilen Kristal Elma Reklam Ödüllerinin Medya kategorisindeki ‘TV Kullanımı' dalında üçüncülüğü kazandı ve ‘Bronz Elma' ödülünün sahibi oldu. Derby ayrıca izleyici katılımını artıran kişiselleştirilmiş içeriklerle başarılı reklam sonuçları sağlayan projesiyle, MMA Smarties Türkiye'nin, ‘Teknoloji Pazarlaması' kategorisindeki ‘Bağlantılı TV' dalında ‘Bronz Ödül' kazandı.
Bir başka ödül de İstanbul Marketing Awards'tan
‘Derby'nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon' projesine bir başka ödül de İstanbul Marketing Awards'tan geldi. Derby, pazarlama sürecinin bütüncül şekilde değerlendirildiği yarışmanın Dijital ve Teknoloji kategorisinde, orjinal ve inovatif yönüyle katkı sunan markalar arasında ipi göğüsleyerek ‘Yaratıcı Dijital Mecra Kullanımı' ödülüne layık görüldü.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bilgisayar başında uzun süre kalmanın zararları
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan 'ateşkes' açıklaması
Biden'dan Gazze’de Ateşkes Anlaşması Açıklaması
Bursa'da müzik festivalinde unutulmaz gece
Hamas'tan ateşkes anlaşmasına ilişkin açıklama
BM, Gazze’de ateşkesten memnun
Resmen duyuruldu: İsrail ile Hamas arasında anlaşmaya varıldı
Bakan Fidan: "Suriye’deki tüm grupların artık kucaklaşma zamanı gelmiştir"
Kripto Para Piyasasının Volatilitesini Anlamak