Dün duyurusu yapılmıştı! 65 yaş üstü vatandaşların aşılaması başladı
Dün duyurusu yapılmıştı! 65 yaş üstü vatandaşların aşılaması başladı
Sağlık Bakanlığı'nın Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında başlattığı aşılama programı hızla devam ediyor. Program dahilinde ilerleyen aşılamada 2. doz aşılanmasına başlanan sağlık görevlilerinin ardından, sıra 65 yaş ve üzeri vatandaşlara geldi ve onların aşılanmasına bugün itibariyle başlandı.
Haber Giriş Tarihi: 12.02.2021 11:57
Haber Güncellenme Tarihi: 12.02.2021 11:57
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da dün sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile 65 yaş üzerinin nasıl randevu alacağını anlatmıştı.
Konuyla ilgili sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Bakan Koca, "Yarın sabah 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın aşılanması başlıyor. 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın 60 yaş üzeri eşleri de aşı olabilecekler. Randevularınızı web sayfamızdan ve mobil uygulamadan almanızı rica ederim" ifadelerini kullandı.
Covid-19 aşını yaptıran 72 yaşında olan Kerim Gezer, herhangi bir ağrı hissetmediğini, çok memnun kaldığını belirtti.
"Alo 182" hattından randevu alıp aşılarını olan 74 yaşındaki Ayşe Kaptan ve 75 yaşındaki Veysel Kaptan, genel olarak aşılamadan memnun kaldıklarını ve sorun yaşamadıklarını dile getirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dün duyurusu yapılmıştı! 65 yaş üstü vatandaşların aşılaması başladı
Sağlık Bakanlığı'nın Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında başlattığı aşılama programı hızla devam ediyor. Program dahilinde ilerleyen aşılamada 2. doz aşılanmasına başlanan sağlık görevlilerinin ardından, sıra 65 yaş ve üzeri vatandaşlara geldi ve onların aşılanmasına bugün itibariyle başlandı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da dün sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile 65 yaş üzerinin nasıl randevu alacağını anlatmıştı.
Konuyla ilgili sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Bakan Koca, "Yarın sabah 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın aşılanması başlıyor. 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın 60 yaş üzeri eşleri de aşı olabilecekler. Randevularınızı web sayfamızdan ve mobil uygulamadan almanızı rica ederim" ifadelerini kullandı.
Covid-19 aşını yaptıran 72 yaşında olan Kerim Gezer, herhangi bir ağrı hissetmediğini, çok memnun kaldığını belirtti.
"Alo 182" hattından randevu alıp aşılarını olan 74 yaşındaki Ayşe Kaptan ve 75 yaşındaki Veysel Kaptan, genel olarak aşılamadan memnun kaldıklarını ve sorun yaşamadıklarını dile getirdi.
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe Beko finalde
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan ara seçim açıklaması
Ziya Kaya Mahallesi'nin muhtarı belli oldu
Bursa'da su tankeri site bahçesine devrildi
Bursa'da korkunç kaza: 6 yaralı
Panorama 1326’daki konsere Adnan Kurtuluş’tan tepki
Aziz Yıldırım: Gerekli olan takviyeleri yapacağız
Aziz Yıldırım, bir kez daha Fenerbahçe'nin başına geçti
TOFAŞ Basketbol Altyapı seçmelerı̇ gerçekleştirildi