Türkiye'nin öncü teknoloji perakendeciliği ve e-ticaret markası Teknosa, müşteri deneyiminde fark yaratanların ödüllendirildiği ALFA Awards'tan iki prestijli ödülle döndü.
Haber Giriş Tarihi: 12.11.2024 16:44
Haber Güncellenme Tarihi: 12.11.2024 16:45
Muhabir:
(Serap Genç)
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, müşteri odaklı yenilikçi uygulamalarını ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. 2014 yılından beri Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle hayata geçen ALFA Awards’ta müşterileri için en iyi deneyimi tasarlayan markalar Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen törende ödüllerine kavuştu. 60’a yakın kategoride Alfa puanıyla deneyimin en iyilerinin belirlendiği törende, Teknosa "Elektromarket" ve “Sanal Asistan ve Chatbot Deneyimi” kategorilerinde iki ödülün sahibi oldu.
12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen oylama
ALFA Awards kazananları, Akademetre’nin uluslararası standartlara uygun metodolojisiyle belirlendi. Türkiye temsili 12 ayrı ilde gerçekleştirilen ve bin iki yüz kişinin katılımıyla yüz yüze yapılan görüşmelerde, müşteri deneyimi “Müşteri arzu boyutu”, “Marka ile etkileşim isteği”, “İletişim seviyesi”, “İlişki seviyesi” ve “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi kriterler temel alınarak değerlendirildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Teknosa’ya ALFA Awards’tan İki Ödül
Türkiye'nin öncü teknoloji perakendeciliği ve e-ticaret markası Teknosa, müşteri deneyiminde fark yaratanların ödüllendirildiği ALFA Awards'tan iki prestijli ödülle döndü.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, müşteri odaklı yenilikçi uygulamalarını ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. 2014 yılından beri Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle hayata geçen ALFA Awards’ta müşterileri için en iyi deneyimi tasarlayan markalar Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen törende ödüllerine kavuştu. 60’a yakın kategoride Alfa puanıyla deneyimin en iyilerinin belirlendiği törende, Teknosa "Elektromarket" ve “Sanal Asistan ve Chatbot Deneyimi” kategorilerinde iki ödülün sahibi oldu.
12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen oylama
ALFA Awards kazananları, Akademetre’nin uluslararası standartlara uygun metodolojisiyle belirlendi. Türkiye temsili 12 ayrı ilde gerçekleştirilen ve bin iki yüz kişinin katılımıyla yüz yüze yapılan görüşmelerde, müşteri deneyimi “Müşteri arzu boyutu”, “Marka ile etkileşim isteği”, “İletişim seviyesi”, “İlişki seviyesi” ve “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi kriterler temel alınarak değerlendirildi.
Kaynak: (Serap Genç)
En Çok Okunan Haberler
Japonya’dan Mustafakemalpaşa’ya uzanan deneyim
Türkiye'nin öncü markasından Bursa’ya yeni lojistik üssü
CHP heyeti MHP'yi ziyaret etti
Bursaspor, hazırlıklarını sürdürdü
“Hep Otuz Üç Yaşında” filmi beyaz perdede
Bakan Yumaklı: İsrail’den bir adet bile tohum almıyoruz
Lütfü Savaş, CHP'den ihraç edildi
Kızını öldüren ve 38 suç kaydı bulunan babaya 24 yıl hapis cezası
TOFAŞ'ta işten çıkarmalar Meclis gündeminde