Vakaların sürekli arttığı bölge... 'Pandemi OHAL'i önerisi geldi
Vakaların sürekli arttığı bölge... 'Pandemi OHAL'i önerisi geldi
Sağlık Bakanlığı verilerine göre nüfusa oranla en fazla koronavirüs vakasının görüldüğü Karadeniz'de gidişat hiç de iyi değil. Hal böyle iken vakaların her geçen gün arttığı bölge için dikkat çeken bir öneri geldi: Pandemi OHAL'i.
Haber Giriş Tarihi: 25.02.2021 12:02
Haber Güncellenme Tarihi: 25.02.2021 12:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın paylaştığı nüfusa oranla vaka sayısı haritasına göre 15-21 Şubat tarihleri arasında oransal olarak en çok vakanın görüldüğü ilk 5 il yine Karadeniz Bölgesi'ydi. Bu hafta Ordu, Giresun, Samsun, Trabzon ve Rize nüfuslarına oranla en çok koronavirüs görülen iller oldu. Bir önceki hafta da listenin başını Karadeniz Bölgesi'indeki iller çekerken, gidişatın iyi olmaması, normalleşme adımlarının atılmaya başlanacağı şu günlerde vatandaşı da tedirgin etmeye başladı.
VAKA ARTIŞINDA MUTASYON VE 'AİLE' ETKİSİ
Uzmanlar, bölgedeki vaka artışının nedenleri arasında mutasyon virüsü gösteriyor. Türkiye'de var olan bir mutant virüsün Karadeniz'deki illerde olmamasının imkansız olduğunu belirten uzmanlar, bu doğrultuda hastalığın da ağır geçeceğini aktardı. Öte yandan bir diğer neden ise aile etkisi. Cenazeler, aile içi ziyaretler ve çay sohbetleri de vaka artışının en büyük etkileri arasında.
'PANDEMİ OHAL'İ' ÖNERİSİ
Karadeniz'de vaka artışı endişe verici şekilde devam ederken, CHP Samsun Milletvekili Neslihan Hancıoğlu'ndan dikkat çeken bir öneri geldi. Hürriyet'te yer alan habere göre 'Pandemi OHAL'i ilan edilmesi gerektiğini belirten Hancıoğlu, bu bölgedeki illerde, salgının başlarındaki gibi tedbirler alınması gerektiğini söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vakaların sürekli arttığı bölge... 'Pandemi OHAL'i önerisi geldi
Sağlık Bakanlığı verilerine göre nüfusa oranla en fazla koronavirüs vakasının görüldüğü Karadeniz'de gidişat hiç de iyi değil. Hal böyle iken vakaların her geçen gün arttığı bölge için dikkat çeken bir öneri geldi: Pandemi OHAL'i.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın paylaştığı nüfusa oranla vaka sayısı haritasına göre 15-21 Şubat tarihleri arasında oransal olarak en çok vakanın görüldüğü ilk 5 il yine Karadeniz Bölgesi'ydi. Bu hafta Ordu, Giresun, Samsun, Trabzon ve Rize nüfuslarına oranla en çok koronavirüs görülen iller oldu. Bir önceki hafta da listenin başını Karadeniz Bölgesi'indeki iller çekerken, gidişatın iyi olmaması, normalleşme adımlarının atılmaya başlanacağı şu günlerde vatandaşı da tedirgin etmeye başladı.
VAKA ARTIŞINDA MUTASYON VE 'AİLE' ETKİSİ
Uzmanlar, bölgedeki vaka artışının nedenleri arasında mutasyon virüsü gösteriyor. Türkiye'de var olan bir mutant virüsün Karadeniz'deki illerde olmamasının imkansız olduğunu belirten uzmanlar, bu doğrultuda hastalığın da ağır geçeceğini aktardı. Öte yandan bir diğer neden ise aile etkisi. Cenazeler, aile içi ziyaretler ve çay sohbetleri de vaka artışının en büyük etkileri arasında.
'PANDEMİ OHAL'İ' ÖNERİSİ
Karadeniz'de vaka artışı endişe verici şekilde devam ederken, CHP Samsun Milletvekili Neslihan Hancıoğlu'ndan dikkat çeken bir öneri geldi. Hürriyet'te yer alan habere göre 'Pandemi OHAL'i ilan edilmesi gerektiğini belirten Hancıoğlu, bu bölgedeki illerde, salgının başlarındaki gibi tedbirler alınması gerektiğini söyledi.
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da otluk alanda korkutan yangın
Yıldırım’da kardeşlik köprüsü
Başkan Yılmaz, muhtarlarla bir araya geldi
Bursa'da 'Eşref Tek' için lokma döktürdüler
Bursa'da yol kenarında duran motosiklete çarptı: 1 yaralı
İnegöl’e yeni Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı
Bakan Fidan: Türkiye, her türlü desteği vermeye devam edecek
Uludağ Enerji Grubu’na Uluslararası Finansman Ödülü
İçişleri Bakanlığı: 221 şüpheli yakalandı