Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Alinur Aktaş, vatandaştan gelen taleplere en kıza zamanda geri dönüş yapılmasını sağlamak için bir araya geldiği iletişim müdürleri ile hali hazırda yürütülen çalışmaları ve vatandaşların sıkıntılarını masaya yatırdı. Aktaş toplantıda, "Kaliteli hizmet ve güzel işler için tüm kurumlar olarak koşmaya ihtiyacımız var" dedi.
Haber Giriş Tarihi: 12.04.2018 17:40
Haber Güncellenme Tarihi: 12.04.2018 17:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bursa'nın ortak akılla yönetilmesine önem veren Büyükşehir Belediyesi, altyapı çalışmalarını yürüten kurumlarla daha sağlıklı iletişim sağlanması amacıyla harekete geçti. Basın Yayın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen istişare toplantısına, Bursagaz, BUSKİ, Türk Telekom, UEDAŞ, Bursa Valiliği Açık Kapı Birimi ve Emniyet Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Birimi'nin yetkilileri davet edildi.
Kurumlar arasında işbirliğini artırmayı ve vatandaştan gelen taleplere en kıza zamanda geri dönüş yapılmasını hedefleyen toplantıda, hali hazırda yürütülen çalışmalar, vatandaşa hızlı geri bildirim ve sıkıntıların çözümü konularında fikir alışverişinde bulunuldu. Kurumsal iletişim müdürlerinin katıldığı buluşmada, 'ağırlıklı olarak eleştirilen konular ele alınarak' çözüm yolları tartışıldı. Kurumlar arasında iletişimin daha da güçlendirilmesi, faaliyetler hakkında haberdar olunması amacıyla toplantıların her ay düzenli olarak yapılması yönünde karar verildi.
Nüfusu üç milyon kişiye ulaşan Bursa'da hızlı bir değişim ve dönüşüm süreci yaşandığını söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, kurumlar arasındaki sağlıklı iletişime büyük önem verdiklerini, sıkıntıların çözümü noktasında bunun kaçınılmaz bir durum olduğunu ifade etti. Vatandaşın talep ve görüşlerini önemsediklerini dile getiren Aktaş, "Kaliteli hizmet ve güzel işler için tüm kurumlar olarak koşmaya ihtiyacımız var. Vatandaştan gelen taleplere önem veriyoruz. İletilen konuların kısa sürede değerlendirilmesi, netice hakkında hızlı geri dönüş yapılması gerekiyor. Kurumlar arasında sıkı işbirliği şart. Hayatı kolaylaştırmak için çaba harcıyoruz. Yapabileceklerimizi, yapamayacaklarımızı, neden yapacağımızı anlatmak zorundayız. İletişime bu açıdan önem veriyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Aktaş: 'Koşmaya ihtiyacımız var'
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Alinur Aktaş, vatandaştan gelen taleplere en kıza zamanda geri dönüş yapılmasını sağlamak için bir araya geldiği iletişim müdürleri ile hali hazırda yürütülen çalışmaları ve vatandaşların sıkıntılarını masaya yatırdı. Aktaş toplantıda, "Kaliteli hizmet ve güzel işler için tüm kurumlar olarak koşmaya ihtiyacımız var" dedi.
Bursa'nın ortak akılla yönetilmesine önem veren Büyükşehir Belediyesi, altyapı çalışmalarını yürüten kurumlarla daha sağlıklı iletişim sağlanması amacıyla harekete geçti. Basın Yayın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen istişare toplantısına, Bursagaz, BUSKİ, Türk Telekom, UEDAŞ, Bursa Valiliği Açık Kapı Birimi ve Emniyet Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Birimi'nin yetkilileri davet edildi.
Kurumlar arasında işbirliğini artırmayı ve vatandaştan gelen taleplere en kıza zamanda geri dönüş yapılmasını hedefleyen toplantıda, hali hazırda yürütülen çalışmalar, vatandaşa hızlı geri bildirim ve sıkıntıların çözümü konularında fikir alışverişinde bulunuldu. Kurumsal iletişim müdürlerinin katıldığı buluşmada, 'ağırlıklı olarak eleştirilen konular ele alınarak' çözüm yolları tartışıldı. Kurumlar arasında iletişimin daha da güçlendirilmesi, faaliyetler hakkında haberdar olunması amacıyla toplantıların her ay düzenli olarak yapılması yönünde karar verildi.
Nüfusu üç milyon kişiye ulaşan Bursa'da hızlı bir değişim ve dönüşüm süreci yaşandığını söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, kurumlar arasındaki sağlıklı iletişime büyük önem verdiklerini, sıkıntıların çözümü noktasında bunun kaçınılmaz bir durum olduğunu ifade etti. Vatandaşın talep ve görüşlerini önemsediklerini dile getiren Aktaş, "Kaliteli hizmet ve güzel işler için tüm kurumlar olarak koşmaya ihtiyacımız var. Vatandaştan gelen taleplere önem veriyoruz. İletilen konuların kısa sürede değerlendirilmesi, netice hakkında hızlı geri dönüş yapılması gerekiyor. Kurumlar arasında sıkı işbirliği şart. Hayatı kolaylaştırmak için çaba harcıyoruz. Yapabileceklerimizi, yapamayacaklarımızı, neden yapacağımızı anlatmak zorundayız. İletişime bu açıdan önem veriyoruz" dedi.
En Çok Okunan Haberler
Filistin Devlet Başkanı Abbas’tan yeni hükümete onay
Korkunç cinayet: Boşanma aşamasındaki eşine kurşun yağdırdı
Fenerbahçe normal sezonu lider tamamladı
Fransa, UNRWA'ya yeniden fon sağlayacak
Cumhurbaşkanı şaşkına döndü
Türklerin yaşadığı bina kundaklandı: 2’si çocuk 4 ölü, 9 yaralı
İsrail, Şifa Hastanesi baskınında 200 sivili öldürdü
Bakan Işıkhan: "Sandık güvenliği bizim için çok önemli"
SGK'dan emekli promosyonu ile ilgili açıklama