Hava Durumu

SGK Bursa'da akıl almaz olay! Hastayı 'öldürdüler'

Balıkesir'de yaşayan solunum hastası Nazire Demirci'ye SGK Bursa Bölge Müdürlüğünce verilen solunum cihazının, hastanın öldüğü gerekçesiyle geri istenmesi aileyi şoke etti. Nazire Demirci'nin kızı Neslihan Akar, "Nasıl böyle bir karışıklık olur? Şaşkınız" diyerek tepkisini dile getirdi.

Haber Giriş Tarihi: 27.04.2018 13:58
Haber Güncellenme Tarihi: 27.04.2018 13:58
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
SGK Bursa'da akıl almaz olay! Hastayı 'öldürdüler'

Balıkesir'in Edremit ilçesinde, rahatsızlığı nedeniyle 60 yaşındaki kadına verilen solunum destek cihazı, "hasta öldü" diye geri istendi. 

Balıkesir'in Edremit ilçesinde solunum yetmezliği rahatsızlığı bulunan annesi Nazire Demirci (60) ile birlikte yaşayan Neslihan Akar'ın evine posta yoluyla SGK Bursa Bölge Müdürlüğünce bir tebligat gönderildi. 

Tebligatta, solunum yetmezliği çeken Nazire Demirci'nin öldüğü ve SGK tarafından bu kişiye verilen solunum destek cihazının 15 gün içinde iadesi edilmesi, edilmediği takdirde de mirasçılar hakkında icra yoluyla işlem başlatılacağı bildirildi. Tebligatı alan aile yaşadıkları olay karşısında şaşırdı.

"NASIL BÖYLE BİR KARIŞIKLIK OLUR? ŞAŞKINIZ"

Neslehan Akar, kendilerini bir tebligat ulaştığını ve "hasta vefat ettiği için" 2 ay önce kurum tarafından tahsis edilen solunum destek cihazının geri istendiğini belirtti.

Akar, 15 gün içinde cihazı iade etmeleri gerektiği, aksi halde yasal işlem başlatılacağının ifade edildiğini aktararak "Ama annem gördüğünüz üzere yaşıyor" dedi.

Annesinin maaşını aldığını, her ay ilaçlarını yazdırdığını anlatan Akar, "İki ay önce doktorların raporları ile gittik SGK'den bu cihazı temin ettik. Oradan verdiler. Buna ilişkin makbuzlarımız da duruyor. Bu cihaz iki sene duracak bizde. Bunsuz yapamaz annem. Çünkü tıkanıyor bazen. İçeride bir tıkanma olduğu zaman biz o cihazı kullanmak zorundayız. Tebligat gelince aklım karıştı, şok geçirdim. Bir an gülme geldi içimden. Nasıl böyle bir karışıklık olur? Şaşkınız." diye konuştu.

Durumu öğrenmek için telefonla yetkilileri aradığına işaret eden Akar, "SGK yetkililerini telefonla aradım. Annemin yaşadığını ve yanımda ikamet ettiğini söyledim. Bir hata olduğunu belirterek özür dilediler. Hatanın hemen düzeltileceğini beyan ettiler" dedi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.