Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına erişim sorunu yaşanıyor. Banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor. Öte yandan Ziraat Bankası'nın sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama geldi.
Haber Giriş Tarihi: 16.07.2021 15:26
Haber Güncellenme Tarihi: 16.07.2021 15:26
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına bu sabah saatlerinden beri giriş yapılamıyor. Uygulamaya girmek isteyen banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
İKİ GÜN ÖNCE BAŞLADI
Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de böyle bir sorun yaşanmıştı. Yetkililer arıza ile ilgili bilgi vermezken, herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişlerdi.
Benzer bir durum geçtiğimiz hafta Akbank'ta yaşanmış ve kullanıcılar iki gün boyunca bilgilerine erişememişti.
ZİRAAT BANKASI'NDAN AÇIKLAMA
Ziraat Bankası'ndan yaşanan sorunla ilgili açıklama geldi. Ziraat Bankası'ndan yapılan açıklamada mobil bankacılık sistemine girişte yaşanan sorunun yoğunluktan kaynaklandığı ifade edildi. Ziraat Bankası, işlemlerin diğer kanallardan(Web, telefon bankacılığı vs.) sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebileceğini açıkladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ziraat Bankası'nın uygulaması çöktü mü?
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına erişim sorunu yaşanıyor. Banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor. Öte yandan Ziraat Bankası'nın sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama geldi.
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına bu sabah saatlerinden beri giriş yapılamıyor. Uygulamaya girmek isteyen banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
İKİ GÜN ÖNCE BAŞLADI
Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de böyle bir sorun yaşanmıştı. Yetkililer arıza ile ilgili bilgi vermezken, herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişlerdi.
Benzer bir durum geçtiğimiz hafta Akbank'ta yaşanmış ve kullanıcılar iki gün boyunca bilgilerine erişememişti.
ZİRAAT BANKASI'NDAN AÇIKLAMA
Ziraat Bankası'ndan yaşanan sorunla ilgili açıklama geldi. Ziraat Bankası'ndan yapılan açıklamada mobil bankacılık sistemine girişte yaşanan sorunun yoğunluktan kaynaklandığı ifade edildi. Ziraat Bankası, işlemlerin diğer kanallardan(Web, telefon bankacılığı vs.) sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebileceğini açıkladı.
En Çok Okunan Haberler
Tarımsal Üretimin Gücü Bursa TB İle Ortaya Çıkıyor
MMG Bursa’da Yeni Başkan Ahmet Ercan Kızılcık
BİSİAD’da İdris Doğrul güven tazeledi
Sabah namazına giderken silahlı saldırıya uğrayan imam öldü
İsias Otel davasının ikinci duruşması başladı
2 kız çocuğunu taciz etti iddiası
Başbakan Henry istifa etti
İstanbul’da Pazar günü bazı yollar trafiğe kapatılacak
Nuggets, Lakers'ı yenerek seriyi 3-0 yaptı