'Hastalık Hastası' ikinci gösterimde de kapalı gişe
'Hastalık Hastası' ikinci gösterimde de kapalı gişe
İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosunun yeni oyunu 'Hastalık Hastası' ikinci gösterimiyle seyirci karşısına çıktı. İlçe halkının yoğun ilgi gösterdiği oyun kapalı gişe oynandı.
Haber Giriş Tarihi: 09.01.2025 12:29
Haber Güncellenme Tarihi: 09.01.2025 12:30
Kaynak:
(BÜLTEN)
İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosu yeni oyunu “Hastalık Hastası” Aralık ayında yapılan gala gösteriminin ardından ikinci kez seyirci karşısına çıktı. Ünlü Fransız oyun yazarı Moliere’in son eseri olan oyun, Volkan Derman yönetmenliğinde İnegöl sahnesine taşındı. 1673 yılında kaleme alınmış ve ilk kez aynı yıl sahnelenmiş olan oyun 351 yıldan beri birçok topluluk tarafından sergilenirken, İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosu da oyunu başarıyla sanatseverlere sundu.
İkinci gösterime de ilgi yoğun oldu
Çarşamba akşamı 20.00’da ikinci kez seyirciyle buluşan oyuna ilçe halkının ilgisi de yoğun oldu. Beşinci Mevsim Kültür Merkezinde oyunu izlemeye gelen kalabalık adeta salona sığmadı. Hastalık Hastası tiyatro gösterisinin izleyemeyen vatandaşlar için belirli aralıklarla sahnelenmeye devam edeceği ifade edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
'Hastalık Hastası' ikinci gösterimde de kapalı gişe
İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosunun yeni oyunu 'Hastalık Hastası' ikinci gösterimiyle seyirci karşısına çıktı. İlçe halkının yoğun ilgi gösterdiği oyun kapalı gişe oynandı.
İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosu yeni oyunu “Hastalık Hastası” Aralık ayında yapılan gala gösteriminin ardından ikinci kez seyirci karşısına çıktı. Ünlü Fransız oyun yazarı Moliere’in son eseri olan oyun, Volkan Derman yönetmenliğinde İnegöl sahnesine taşındı. 1673 yılında kaleme alınmış ve ilk kez aynı yıl sahnelenmiş olan oyun 351 yıldan beri birçok topluluk tarafından sergilenirken, İnegöl Belediyesi Şehir Tiyatrosu da oyunu başarıyla sanatseverlere sundu.
İkinci gösterime de ilgi yoğun oldu
Çarşamba akşamı 20.00’da ikinci kez seyirciyle buluşan oyuna ilçe halkının ilgisi de yoğun oldu. Beşinci Mevsim Kültür Merkezinde oyunu izlemeye gelen kalabalık adeta salona sığmadı. Hastalık Hastası tiyatro gösterisinin izleyemeyen vatandaşlar için belirli aralıklarla sahnelenmeye devam edeceği ifade edildi.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi