Karabatı’dan “Ulu Çınarlara” vefa ve saygı açıklaması
Karabatı’dan “Ulu Çınarlara” vefa ve saygı açıklaması
Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, “18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası” dolayısıyla
yaptığı açıklamada, yaşlı bireylerin toplumun hafızası ve kültürel mirasın taşıyıcıları olduğunu
vurguladı. Başkan Karabatı, “Yaşlılarımız bizim baş tacımızdır” diyerek yaşlılara sevgi ve saygıyla
sahip çıkılması gerektiğini ifade etti.
Haber Giriş Tarihi: 20.03.2025 11:47
Haber Güncellenme Tarihi: 20.03.2025 11:49
Kaynak:
(BÜLTEN)
Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, “18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası” kapsamında yaptığı
açıklamada, yaşlı bireylerin toplumdaki önemine vurgu yaptı. Başkan Karabatı, yaşlıların sadece birer birey
değil, aynı zamanda toplumun hafızası ve kültürel mirasının taşıyıcıları olduğunu belirtti. Onların
deneyimlerinden ve bilgeliğinden faydalanmanın, genç nesiller için büyük bir fırsat olduğunu ifade etti.
Başkan Karabatı açıklamasında, Karacabey Belediyesi olarak yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmak
için çeşitli projeler ve hizmetler sunmaya çalıştıklarını belirterek, bu kapsamda sağlık hizmetlerinden sosyal
etkinliklere kadar geniş bir yelpazede çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Karabatı, “Ayrıca, Karacabey’imizin
nüfusu her ne kadar dinamik olsa da yaşlılarımız başımızın tacı. Yalnız yaşayan yaşlılarımızın bakım ve
sosyalleşmelerini kolaylaştırmak, onlara keyifli anlar sunabilmek için ilçemize bir de huzurevi kazandırmak
istiyoruz. Bu konuda çalışmalarımız sürüyor.” ifadesini kullandı.
Başkan Karabatı, “Yaşlılarımız bizim baş tacımızdır. Onlara saygı göstermek, sadece bir görev değil, aynı
zamanda bir insanlık borcudur. Bu hafta vesilesiyle, tüm yaşlılarımızın yanında olduğumuzu bir kez daha ifade
etmek istiyorum.” dedi.
Büyüğüne, yaşlısına sahip çıkmayan toplumların geçmişinden başlayarak geleceklerinin de
kaybolacağına değinen Başkan Karabatı, “Ulu çınarlara sahip çıkmak insanlığımızın gereği olduğu kadar,
geleceğimizin de varlığımızın da zorunluluğudur. Ama zorunluluk anlamında değil de insanlığımızın gereği
olarak, samimiyetle, sevgi ve saygı çerçevesinde onlara sahip çıkmalı bu sayede de varlığımızı korumalıyız. Bu
bilgi ve görüşlerden hareketle, 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası’nı en içten dileklerimle kutluyor, hayatta olan
ulu çınarlarımızın ellerinden öpüyorum. Vefat eden yaşlı çınarlarımıza da Cenab-ı Allah’tan rahmet diliyorum.”
ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Karabatı’dan “Ulu Çınarlara” vefa ve saygı açıklaması
Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, “18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası” dolayısıyla yaptığı açıklamada, yaşlı bireylerin toplumun hafızası ve kültürel mirasın taşıyıcıları olduğunu vurguladı. Başkan Karabatı, “Yaşlılarımız bizim baş tacımızdır” diyerek yaşlılara sevgi ve saygıyla sahip çıkılması gerektiğini ifade etti.
Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, “18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası” kapsamında yaptığı
açıklamada, yaşlı bireylerin toplumdaki önemine vurgu yaptı. Başkan Karabatı, yaşlıların sadece birer birey
değil, aynı zamanda toplumun hafızası ve kültürel mirasının taşıyıcıları olduğunu belirtti. Onların
deneyimlerinden ve bilgeliğinden faydalanmanın, genç nesiller için büyük bir fırsat olduğunu ifade etti.
Başkan Karabatı açıklamasında, Karacabey Belediyesi olarak yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmak
için çeşitli projeler ve hizmetler sunmaya çalıştıklarını belirterek, bu kapsamda sağlık hizmetlerinden sosyal
etkinliklere kadar geniş bir yelpazede çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Karabatı, “Ayrıca, Karacabey’imizin
nüfusu her ne kadar dinamik olsa da yaşlılarımız başımızın tacı. Yalnız yaşayan yaşlılarımızın bakım ve
sosyalleşmelerini kolaylaştırmak, onlara keyifli anlar sunabilmek için ilçemize bir de huzurevi kazandırmak
istiyoruz. Bu konuda çalışmalarımız sürüyor.” ifadesini kullandı.
Başkan Karabatı, “Yaşlılarımız bizim baş tacımızdır. Onlara saygı göstermek, sadece bir görev değil, aynı
zamanda bir insanlık borcudur. Bu hafta vesilesiyle, tüm yaşlılarımızın yanında olduğumuzu bir kez daha ifade
etmek istiyorum.” dedi.
Büyüğüne, yaşlısına sahip çıkmayan toplumların geçmişinden başlayarak geleceklerinin de
kaybolacağına değinen Başkan Karabatı, “Ulu çınarlara sahip çıkmak insanlığımızın gereği olduğu kadar,
geleceğimizin de varlığımızın da zorunluluğudur. Ama zorunluluk anlamında değil de insanlığımızın gereği
olarak, samimiyetle, sevgi ve saygı çerçevesinde onlara sahip çıkmalı bu sayede de varlığımızı korumalıyız. Bu
bilgi ve görüşlerden hareketle, 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası’nı en içten dileklerimle kutluyor, hayatta olan
ulu çınarlarımızın ellerinden öpüyorum. Vefat eden yaşlı çınarlarımıza da Cenab-ı Allah’tan rahmet diliyorum.”
ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi
Bursa'da 5 TL'lik eksik ödeme yüzünden minibüs karıştı
Bakan Çiftçi: Güvenlik güçleri vatandaşın yanında
Bakan Gürlek: "Kadınların onurunu zedeleyen ifadeler asla kabul edilemez"