Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Cimnastik kız ve erkek takımı, Türkiye finallerine katılma başarısı gösterdi.
Haber Giriş Tarihi: 30.07.2025 16:50
Haber Güncellenme Tarihi: 30.07.2025 16:54
Kaynak:
İHA
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Cimnastik Yarı Final Müsabakaları, 28-30 Temmuz 2025 tarihleri arasında Samsun Canik Cimnastik Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Doğu ve Batı Karadeniz Bölgeleri'nden toplam 21 ilin katıldığı organizasyonda 175 sporcu mücadele etti. Düzce’yi temsilen müsabakalara katılan Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Cimnastik Takımı, hem kız hem erkek kategorilerinde sergilediği başarılı performansla genel sıralamada ikinci olarak Türkiye Finalleri'ne katılma hakkı elde etti.
Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı, "Sporcularımızın göstermiş olduğu gayret ve elde ettikleri başarı bizleri gururlandırmıştır. Bu başarı, ilimizdeki spor altyapısının güçlendiğini ve doğru yönde ilerlediğini göstermektedir. Emeği geçen tüm antrenörlerimizi ve sporcularımızı tebrik ediyor, Türkiye finallerinde başarılar diliyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cimnastik takımı Türkiye finallerinde
Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Cimnastik kız ve erkek takımı, Türkiye finallerine katılma başarısı gösterdi.
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Cimnastik Yarı Final Müsabakaları, 28-30 Temmuz 2025 tarihleri arasında Samsun Canik Cimnastik Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Doğu ve Batı Karadeniz Bölgeleri'nden toplam 21 ilin katıldığı organizasyonda 175 sporcu mücadele etti.
Düzce’yi temsilen müsabakalara katılan Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Cimnastik Takımı, hem kız hem erkek kategorilerinde sergilediği başarılı performansla genel sıralamada ikinci olarak Türkiye Finalleri'ne katılma hakkı elde etti.
Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü İsa Yazıcı, "Sporcularımızın göstermiş olduğu gayret ve elde ettikleri başarı bizleri gururlandırmıştır. Bu başarı, ilimizdeki spor altyapısının güçlendiğini ve doğru yönde ilerlediğini göstermektedir. Emeği geçen tüm antrenörlerimizi ve sporcularımızı tebrik ediyor, Türkiye finallerinde başarılar diliyoruz" dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Aras Nehri'nde kaybolan çobanı 101 personel arıyor
Trump: İran'ın sızdırdığı şartlar gerçek değil
Başıboş köpekler 26 keçiyi telef etti
Silahlı saldırıda ağır yaralanan kadın kurtarılamadı
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
Trafikte yol kesip tepki gösteren sürücü kamerada
Önce takip etti, yere düşen paraları alıp kayıplara karıştı
Bakan Tekin: Derslik sayısı 750 bine yükseldi