Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, kaybettikleri için üzgün olduklarını dile getirerek tüm camiadan özür diledi.
Haber Giriş Tarihi: 25.02.2021 22:52
Haber Güncellenme Tarihi: 25.02.2021 22:52
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bursaspor, TFF 1. Lig'in 23. haftasında Menemenspor'a kendi sahasında 1-0 mağlup oldu. Maç sonu düzenlenen basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, "Son derece üzgünüz. Maçın genelinde iyi oyun oynamadık. Üretme anlamında zayıf kaldık. 1 pozisyon ürettik. Kötü oyun neticesinde mağlup olduk. Rakip de güzel bir gol attı ve evimizde kötü giden seriye devam ettik. Herkesten özür dileriz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz
Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, kaybettikleri için üzgün olduklarını dile getirerek tüm camiadan özür diledi.
Bursaspor, TFF 1. Lig'in 23. haftasında Menemenspor'a kendi sahasında 1-0 mağlup oldu. Maç sonu düzenlenen basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, "Son derece üzgünüz. Maçın genelinde iyi oyun oynamadık. Üretme anlamında zayıf kaldık. 1 pozisyon ürettik. Kötü oyun neticesinde mağlup olduk. Rakip de güzel bir gol attı ve evimizde kötü giden seriye devam ettik. Herkesten özür dileriz" dedi.
En Çok Okunan Haberler
Cumhuriyet Savcısı Bursa'da son yolculuğuna uğurlandı
İnegöl’de Tübitak 4006-C Bilim Festivali
Aynı Koruma, Farklı Fiyatlar: Güneş Kremlerinde Ücretleri Aslında Ne Belirliyor?
Eski Başbakan, yolsuzluk davasında hakim karşısında
CHP'li Özdemir partisinden istifa etti
Sosyal medya suçlarına darbe: 7 şüpheli yakalandı
Real Madrid, Bernardo Silva’yı kadrosuna kattı
Trabzonsporlu Batagov'un en mutlu günü
Başakşehir’in rakibi belli oldu