Teknoloji devi Google, 10 yıl aradan sonra tasarımda değişikliğe gitti.
Haber Giriş Tarihi: 13.05.2025 15:40
Haber Güncellenme Tarihi: 13.05.2025 15:42
Kaynak:
NTV
Teknoloji devi Google, yaklaşık 10 yıl sonra logosunda değişikliğe gitti. Şirketin ikonik kırmızı, sarı, yeşil ve mavi renklerini koruyan yeni tasarım, bu kez keskin sınırlar yerine yumuşak geçişlerle (gradyan) dikkat çekiyor. Yalnızca iOS cihazlar ve Google Pixel telefonlarında aktif hale gelen yeni “G” logosu, ilk etapta sınırlı bir kullanıcı kitlesiyle buluştu.
Web sürümünde ve diğer Android cihazlarda ise hâlâ eski logo kullanılmaya devam ediyor.
2015'TEN BU YANA İLK
Google, en son 2015 yılında logosunda büyük bir değişikliğe gitmişti. O dönemde serifli yazı tipi terk edilerek daha sade, düz çizgilere sahip bir yazı tipi benimsenmiş; ardından markanın dört rengini barındıran dairesel “G” simgesi tanıtılmıştı.
Bu son değişiklik ise daha sade ama modern bir dokunuş taşıyor. Gradyanlı renk geçişleri sayesinde logoya derinlik katılırken, bu yeni estetik anlayışın Google’ın yapay zekâ ürünü Gemini ile de uyumlu olduğu görülüyor.
Google’ın bu logo güncellemesi, şirketin tasarım vizyonunda daha doğal, akışkan ve organik bir estetiğe yöneldiğine işaret ediyor. Renkler arasındaki geçişler, keskin çizgilerin yerini alırken, kullanıcı deneyiminde de daha yumuşak bir his yaratıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Google, 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Teknoloji devi Google, 10 yıl aradan sonra tasarımda değişikliğe gitti.
Teknoloji devi Google, yaklaşık 10 yıl sonra logosunda değişikliğe gitti. Şirketin ikonik kırmızı, sarı, yeşil ve mavi renklerini koruyan yeni tasarım, bu kez keskin sınırlar yerine yumuşak geçişlerle (gradyan) dikkat çekiyor. Yalnızca iOS cihazlar ve Google Pixel telefonlarında aktif hale gelen yeni “G” logosu, ilk etapta sınırlı bir kullanıcı kitlesiyle buluştu.
Web sürümünde ve diğer Android cihazlarda ise hâlâ eski logo kullanılmaya devam ediyor.
2015'TEN BU YANA İLK
Google, en son 2015 yılında logosunda büyük bir değişikliğe gitmişti. O dönemde serifli yazı tipi terk edilerek daha sade, düz çizgilere sahip bir yazı tipi benimsenmiş; ardından markanın dört rengini barındıran dairesel “G” simgesi tanıtılmıştı.
Bu son değişiklik ise daha sade ama modern bir dokunuş taşıyor. Gradyanlı renk geçişleri sayesinde logoya derinlik katılırken, bu yeni estetik anlayışın Google’ın yapay zekâ ürünü Gemini ile de uyumlu olduğu görülüyor.
Google’ın bu logo güncellemesi, şirketin tasarım vizyonunda daha doğal, akışkan ve organik bir estetiğe yöneldiğine işaret ediyor. Renkler arasındaki geçişler, keskin çizgilerin yerini alırken, kullanıcı deneyiminde de daha yumuşak bir his yaratıyor.
Kaynak: NTV
En Çok Okunan Haberler
MSB: "Irak ve Katar’daki birlik ve unsurlarımızda olumsuz durum yok"
BAE, Bahreyn, Kuveyt ve Irak hava sahasını kapattı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’ne katılacak
Macron’dan Orta Doğu’da itidal çağrısı
Bursa’da otomobiller çarpıştı: 4 yaralı
Bursa’da otomobil ile TIR çarpıştı: 1 ölü, 2 ağır yaralı
Berat Gök: "Gerekirse tekmeye kafa sokarız"
TFF 3. Lig grupları belirlendi
İsrail’den Tahran sakinlerine askeri bölgelerden "uzak durmaları" uyarısı