Twitter, Hindistan'a yerleşik şikayet temsilcisi atadı
Twitter, Hindistan'a yerleşik şikayet temsilcisi atadı
Sosyal paylaşım sitesi Twitter, Hindistan'da internet şirketlerine getirilen düzenlemeler kapsamında ülkede yerleşik bir şikayet temsilcisi atadı.
Haber Giriş Tarihi: 11.07.2021 12:08
Haber Güncellenme Tarihi: 11.07.2021 12:08
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Hindistan medyasındaki haberlere göre, şirket, kullanıcı şikayetlerini inceleyecek yerleşik resmi temsilcisini belirledi.
Şirket, Yerleşik Şikayet Temsilcisi olarak atadığı Hint Vinay Prakash'ın elektronik posta bilgilerini de paylaştı.
Bu arada, şirket, mayıs sonunda yürürlüğe giren yeni Bilgi Teknolojileri (BT) kuralları uyarınca 26 Mayıs ila 25 Haziran dönemini kapsayan bir rapor yayımladı.
Şirket avukatları aracılığıyla Delhi Yüksek Mahkemesine önceki gün yaptığı bildirimde, uyum çalışmalarını yürütmek üzere bir görevlinin atandığı, kullanıcı şikayetlerini inceleyecek resmi temsilcinin 11 Temmuz'da belirleneceği ve 8 hafta içinde ülkede ofis açılacağını belirtmişti.
Hükümet, mayıs sonunda yürürlüğe giren yeni Bilgi Teknolojileri (BT) kuralları uyarınca Twitter, Facebook ve Google gibi uluslararası internet şirketlerinin artık kullanıcılarca oluşturulan içerik konusunda "sorumluluk koruması"ndan yararlanamayacağını ifade etmişti.
Yeni düzenlemeyle şirketlere ülkede ofis açma, temsilci bulundurma, kullanıcı şikayetlerini yerinde inceleme, talep edildiğinde "zararlı içeriklerin" kaynağını bildirme ve içerikleri kaldırma zorunluluğu getirilmişti.
Twitter, yeni kuralları "ifade özgürlüğüne yönelik potansiyel tehdit" olarak nitelendirmiş, düzenlemenin yürürlüğe girmesinin ardından sitedeki bazı paylaşımlar nedeniyle şirket aleyhine davalar açılmıştı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Twitter, Hindistan'a yerleşik şikayet temsilcisi atadı
Sosyal paylaşım sitesi Twitter, Hindistan'da internet şirketlerine getirilen düzenlemeler kapsamında ülkede yerleşik bir şikayet temsilcisi atadı.
Hindistan medyasındaki haberlere göre, şirket, kullanıcı şikayetlerini inceleyecek yerleşik resmi temsilcisini belirledi.
Şirket, Yerleşik Şikayet Temsilcisi olarak atadığı Hint Vinay Prakash'ın elektronik posta bilgilerini de paylaştı.
Bu arada, şirket, mayıs sonunda yürürlüğe giren yeni Bilgi Teknolojileri (BT) kuralları uyarınca 26 Mayıs ila 25 Haziran dönemini kapsayan bir rapor yayımladı.
Şirket avukatları aracılığıyla Delhi Yüksek Mahkemesine önceki gün yaptığı bildirimde, uyum çalışmalarını yürütmek üzere bir görevlinin atandığı, kullanıcı şikayetlerini inceleyecek resmi temsilcinin 11 Temmuz'da belirleneceği ve 8 hafta içinde ülkede ofis açılacağını belirtmişti.
Hükümet, mayıs sonunda yürürlüğe giren yeni Bilgi Teknolojileri (BT) kuralları uyarınca Twitter, Facebook ve Google gibi uluslararası internet şirketlerinin artık kullanıcılarca oluşturulan içerik konusunda "sorumluluk koruması"ndan yararlanamayacağını ifade etmişti.
Yeni düzenlemeyle şirketlere ülkede ofis açma, temsilci bulundurma, kullanıcı şikayetlerini yerinde inceleme, talep edildiğinde "zararlı içeriklerin" kaynağını bildirme ve içerikleri kaldırma zorunluluğu getirilmişti.
Twitter, yeni kuralları "ifade özgürlüğüne yönelik potansiyel tehdit" olarak nitelendirmiş, düzenlemenin yürürlüğe girmesinin ardından sitedeki bazı paylaşımlar nedeniyle şirket aleyhine davalar açılmıştı.
En Çok Okunan Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Srebrenitsa'nın bir benzerini bugün Gazze'de yaşıyoruz"
Bursa'da en çok yiyenlerin kazandığı festival
Burhan Kaya'dan Mevlid Kandili mesajı
Başkan Taban’dan Mevlid Kandili Mesajı
Özgür Özel'den Cumhurbaşkanı Erdoğan'a 'özür' cevabı
Lenfoma hastalığında erken teşhis hayat kurtarıyor
Şahan Gökbakar’ın evi mühürlendi
İYİ Parti'de toplu istifa
Bursa'da ormanlık alanda yangın