YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
Ovaakça'daki altyapı yetersizliği nedeniyle vatandaşı isyan ettiren internet sorunu hakkında yaptığımız ve kamuoyunda geniş yankı bulan 'Bu ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, servis sağlayıcılarını harekete geçirdi.
Haber Giriş Tarihi: 10.01.2020 06:00
Haber Güncellenme Tarihi: 10.01.2020 06:00
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Tuğba ÖZ
Bursa'da birçok nokta gibi Ovaakça'daki internet altyapısının da yetersizliği, vatandaşı çileden çıkardı. Çok sayıda şikâyete konu olan sorun hakkında yaptığımız ve vatandaş Caner Bekret'in açıklamalarına yer verdiğimiz 'Yıl olmuş 2020. Bu Ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, Türk Telekom'u harekete geçirdi.
Caner Bekret'e ulaşan Türk Telekom yetkilileri, 10 aydır çözülemeyen sorun hakkında çalışma başlattıklarını bildirdi. Konunun takipçisi olacaklarını söyleyen şirket yetkilileri, bölgedeki internet probleminin en kısa sürede çözüleceğinin taahhüdünü verdi.
ŞİKÂYET YAĞDI
YeniDönem gazetesinde yayınlanan haber sonrası vatandaştan çok sayıda şikâyet maili ve telefonu geldi. Yunuseli Mahallesi'nde ikamet eden Gürhan Türkmen, altyapı sorunundan dolayı 3 senedir evlerine internet bağlatamadığından yakındı. Bulunduğu apartmandaki 6 dairede aynı sorunun yaşandığını söyleyen Türkmen, son çare olarak cep telefonlarının internet kotalarını yükselttiklerini aktardı. Sürekli olarak ilgili kurumlara konu hakkında şikâyet oluşturduklarını belirten Türkmen, sorunun çözüme kavuşturulmasını talep etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YeniDönem'in 'Yıl olmuş 2020' haberi ses getirdi! Dev firmadan dikkat çeken hamle...
Ovaakça'daki altyapı yetersizliği nedeniyle vatandaşı isyan ettiren internet sorunu hakkında yaptığımız ve kamuoyunda geniş yankı bulan 'Bu ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, servis sağlayıcılarını harekete geçirdi.
Tuğba ÖZ
Bursa'da birçok nokta gibi Ovaakça'daki internet altyapısının da yetersizliği, vatandaşı çileden çıkardı. Çok sayıda şikâyete konu olan sorun hakkında yaptığımız ve vatandaş Caner Bekret'in açıklamalarına yer verdiğimiz 'Yıl olmuş 2020. Bu Ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, Türk Telekom'u harekete geçirdi.
Caner Bekret'e ulaşan Türk Telekom yetkilileri, 10 aydır çözülemeyen sorun hakkında çalışma başlattıklarını bildirdi. Konunun takipçisi olacaklarını söyleyen şirket yetkilileri, bölgedeki internet probleminin en kısa sürede çözüleceğinin taahhüdünü verdi.
ŞİKÂYET YAĞDI
YeniDönem gazetesinde yayınlanan haber sonrası vatandaştan çok sayıda şikâyet maili ve telefonu geldi. Yunuseli Mahallesi'nde ikamet eden Gürhan Türkmen, altyapı sorunundan dolayı 3 senedir evlerine internet bağlatamadığından yakındı. Bulunduğu apartmandaki 6 dairede aynı sorunun yaşandığını söyleyen Türkmen, son çare olarak cep telefonlarının internet kotalarını yükselttiklerini aktardı. Sürekli olarak ilgili kurumlara konu hakkında şikâyet oluşturduklarını belirten Türkmen, sorunun çözüme kavuşturulmasını talep etti.
En Çok Okunan Haberler
Zelenskiy'e suikast planı!
Bursa’da devrilen TIR, sürücüsüne mezar oldu
Bursa'da uyuşturucu tacirlerine 525 yıl hapis
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kuveyt Emiri es-Sabah ile görüştü
Ferhat Akbaş, 3 yıl daha Eczacıbaşı Dynavit'te
20 bin öğretmen ataması için takvim açıklandı
İstanbul Boğazı gemi trafiğine açıldı
İki gün arayla kayboldular, çifte kayıpta sıcak gelişme
Düğün magandaları, anne karnındaki bebeği öldürdü