Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşeceğiz." paylaşımını yaptı.
Haber Giriş Tarihi: 20.02.2021 12:49
Haber Güncellenme Tarihi: 20.02.2021 12:49
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Bakan Koca paylaşımında, "Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşecegiz. 1 Mart itibariyle süreç belirlenen kriterler çerçevesinde dört risk seviyesinde Valilerimizin başkanlığındaki il hıfzıssıha kurullarımızla başlayacak." ifadesini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sağlık Bakanı Koca'dan 'normalleşme' açıklaması!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşeceğiz." paylaşımını yaptı.
Bakan Koca paylaşımında, "Normalleşme adımlarını titizlikle çalışıyoruz. Yerinde karar dönemi ile kademeli normalleşecegiz. 1 Mart itibariyle süreç belirlenen kriterler çerçevesinde dört risk seviyesinde Valilerimizin başkanlığındaki il hıfzıssıha kurullarımızla başlayacak." ifadesini kullandı.
En Çok Okunan Haberler
CHP'de 6 isim için ihraç talebi
ABD'de Halkbank davası resmen sona erdi
Cumhuriyet Savcısı Bursa'da son yolculuğuna uğurlandı
İnegöl’de Tübitak 4006-C Bilim Festivali
Aynı Koruma, Farklı Fiyatlar: Güneş Kremlerinde Ücretleri Aslında Ne Belirliyor?
Eski Başbakan, yolsuzluk davasında hakim karşısında
CHP'li Özdemir partisinden istifa etti
Sosyal medya suçlarına darbe: 7 şüpheli yakalandı
Real Madrid, Bernardo Silva’yı kadrosuna kattı