SON DAKİKA
Hava Durumu

40 yazar, Süleyman Çelebi’nin izinde ‘merhaba’ dedi

 Bursa Büyükşehir Belediyesi, Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile “Süleyman Çelebi Yılı” ilan edilen 2022’yi, “Süleyman Çelebi’nin İzinde Buluşmak-Merhaba” adlı kitabı, edebiyat dünyasına kazandırarak kapatıyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve UNESCO tarafından 2022 yılının ‘Süleyman Çelebi Yılı’ ilan edilmesinin ardından Bursa’da yazdığı eseri dünyaya yayılan Süleyman Çelebi, vefatının 600’üncü yılında çeşitli etkinliklerle anılıyor. Daha önce Türk Dünyası Kültür Başkenti etkinlikleri kapsamında Süleyman Çelebi ve Mevlit Geleneği Sempozyumu düzenleyen Bursa Büyükşehir Belediyesi, şimdi de Prof. Dr. Bilal Kemikli editörlüğünde 40 yazarın bir araya gelerek hazırladığı “Süleyman Çelebi’nin İzinde Buluşmak-Merhaba” adlı kitabı edebiyat dünyasına kazandırdı. Süleyman Çelebi ve Mevlit üzerine çalışma yapanlara da ilham olacak nitelikteki eser, Tayyare Kültür Merkezi’nde düzenlenen basın toplantısı ile kamuoyuna tanıtıldı.

Oluşturulma Tarihi: 28 Aralık 2022, Çarşamba 17:45
Güncellenme Tarihi: 28 Aralık 2022, Çarşamba 17:45

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.