Bursa Büyükşehir'den flaş karar! Katı atık bedeli su faturasından çıkarılıyor
Bursa Büyükşehir'den flaş karar! Katı atık bedeli su faturasından çıkarılıyor
Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi'nde alınan kararla bugüne kadar BUSKİ faturaları ile tahsil edilen katı atık toplama bedeli, artık BUSKİ tarafından değil, ilgili ilçe belediyelerince tahsil edilecek. Bu uygulama ile örneğin Nilüfer ilçesinde 10 metreküp su tüketimine karşılık bugüne kadar 84,50 TL su faturası gelen vatandaşlara, aynı tüketim için 59,71 TL fatura gelecek. Bu ilçede uygulanan 21 TL'lik katı atık toplama bedeli ise ilgili belediye tarafından tahsil edilecek. Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Aktaş, "Abonelerin yüzde 72'inin 12 tonun altında su tükettiği Bursa'da bu konuda herkes elini taşın altına koyacak. Aldığımız kararın, Bursa'mıza hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Büyükşehir'den flaş karar! Katı atık bedeli su faturasından çıkarılıyor
Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi'nde alınan kararla bugüne kadar BUSKİ faturaları ile tahsil edilen katı atık toplama bedeli, artık BUSKİ tarafından değil, ilgili ilçe belediyelerince tahsil edilecek. Bu uygulama ile örneğin Nilüfer ilçesinde 10 metreküp su tüketimine karşılık bugüne kadar 84,50 TL su faturası gelen vatandaşlara, aynı tüketim için 59,71 TL fatura gelecek. Bu ilçede uygulanan 21 TL'lik katı atık toplama bedeli ise ilgili belediye tarafından tahsil edilecek. Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Aktaş, "Abonelerin yüzde 72'inin 12 tonun altında su tükettiği Bursa'da bu konuda herkes elini taşın altına koyacak. Aldığımız kararın, Bursa'mıza hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Haber Merkezi