SON DAKİKA
Hava Durumu

Bursa'da şelalede fotoğraf çektirmek isteyen sağlıkçı kayalıklardan düştü

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde yaşanan olayda bir kişi kayalıklardan düşerek yaralandı. Suuçtu'da Fotoğraf çektirmek isteyen sağlıkçı ayağını kırdı.

Oluşturulma Tarihi: 26 Eylül 2020, Cumartesi 16:34
Güncellenme Tarihi: 26 Eylül 2020, Cumartesi 16:34

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.