SON DAKİKA
Hava Durumu

Bursa'da T2'de işler sonunda rayına girdi! İlk ateşleme Başkan Aktaş'tan

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin raylı sistemi kentin kuzeyi ile buluşturacak projesi olan T2 tramvay hattında, ihaleyi kazanan firmaya yer teslimi yapılmasının ardından çalışmalara hız verildi. Çalışmaları yerinde inceleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, raylardaki ilk kaynağın ateşlemesini de bizzat kendi yaptı.

Oluşturulma Tarihi: 25 Eylül 2020, Cuma 17:04
Güncellenme Tarihi: 25 Eylül 2020, Cuma 17:04

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.