SON DAKİKA
Hava Durumu

Geçen hafta motosikletle 2 kişinin öldüğü yerde ölüme böyle meydan okudu

Bursa'da motosiklet üzerinde seyreden iki kişi, otoyolda tek teker üzerinde ilerleyerek ölüme davetiye çıkardı. Geçen hafta aynı yolda 2 kişinin öldüğü motosiklet kazasını görmezden gelen motosikletliyi cep telefonuyla kaydeden vatandaşlar şaşkınlık yaşadı.

Oluşturulma Tarihi: 6 Eylül 2020, Pazar 12:21
Güncellenme Tarihi: 6 Eylül 2020, Pazar 12:21

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.