SON DAKİKA
Hava Durumu

Osmangazi Belediyesi’nden sevgilileri buluşturan konser

Osmangazi Belediyesi, 14 Şubat Sevgililer Günü’ne özel düzenlediği konserde, sevenleri bir araya getirerek sevgi dolu bir gece yaşattı.
Düzenlediği kültür, sanat etkinlikleriyle toplumun her kesimine dokunan Osmangazi Belediyesi, 14 Şubat Sevgililer Günü’nde sevgilileri unutmadı. Panorama 1326 Fetih Müzesi’nin ev sahipliğindeSevgililer Günü’ne özel düzenlenen gecede, Konservatuvar Mezunları Derneği ve KKTC Çağdaş Müzik Derneği üyelerinden oluşan koro, Türk Sanat Müziği konseri verdi. Konsere katılan müzik severler, konsere bilet yerine kitap bağışı yaparak katıldı. Toplanan kitaplar, İsmail Hakkı Tonguç Bağış ve Şiir Kütüphanesi’ne bağışlandı. Sunuculuğunu Elif Neslihan Hanoğlu’nun yaptığı konserin Koro Şefliğini ise KKTC Çağdaş Müzik Derneği Başkanı Ersin Tünay yaptı. Kemal Alevli’nin konuk sanatçı olarak sahne aldığı gecede, 11 solist birbirinden güzel 26 Türk Sanat Müziği eseri seslendirdi. Konsere katılan sanat severler, söylenen şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek Sevgililer Günü’nü kutladı.

Oluşturulma Tarihi: 15 Şubat 2025, Cumartesi 11:08
Güncellenme Tarihi: 15 Şubat 2025, Cumartesi 11:12

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.