SON DAKİKA
Hava Durumu

Otomobil ağaca çarptı: 2 yaralı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir otomobil kontrolden çıkarak kaldırım kenarındaki ağaca çarptı. Kazada otomobilde bulunan iki kişi ağır yaralandı.

Oluşturulma Tarihi: 3 Eylül 2020, Perşembe 16:17
Güncellenme Tarihi: 3 Eylül 2020, Perşembe 16:17

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.