
Dijital dönüşüm çalışmalarının, farklı iş kollarında geliştirilen projelerle güçlendirilmesini hedefleyen Eczacıbaşı Topluluğu tarafından, Topluluğun kuruluş ve markalarını dijital dönüşüme teşvik etmek ve başarılı dijital projeleri ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Dijitaliz etkinliğinin 6’ncısı gerçekleştirildi. Bu yıl ‘Yükseliş’ temasıyla düzenlenen etkinlik kapsamındaki oturumlarda, iş ve girişimcilik dünyasından Formula 1’e uzanan geniş bir yelpazedeki konuşmacıların ufuk açıcı paylaşımları büyük ilgi görürken, Topluluk kuruluşlarının en başarılı dijital projeleri de ödüllendirildi.
“En iyi müşteri deneyimi” kategorisinde, VitrA Karo’nun Türkiye’de ilk kez uçtan uca online karo deneyimi sunan ve müşterilere web sitesi üzerinden evlerinde karo ürünlerini deneme fırsatı sunan VitrA Voyage projesi ödülü almaya hak kazandı.
“En iyi Dijital İletişim” kategorisinde ödülü, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin dijital veri yardımıyla OKEY Rötar ürünü için hazırlanan iletişim kampanyası kazandı.
“En İyi Dijital Operasyon- Üretim” kategorisinde, VitrA Karo’nun seramik karo sektöründe hammadde hazırlamadan ürünlerin ambara teslimine kadarki tüm adımları dijital dönüşüme sokan DigiTile projesi ödüle layık görüldü.
“En İyi Dijital Operasyon- Tedarik Zinciri” kategorisinde, Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nin direkt ve endirekt tedarikçilerle olan stratejik satın alma süreçlerini tek platform üzerinden yönetmeyi sağlayan ConneXion projesi ödüle hak kazandı.
“En İyi Dijital Destek Fonksiyon Süreci” kategorisinde, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’nin satış ekiplerinin fiyat belirleme süreçlerini dijitalleştirerek sadeleştiren SKY GO projesi ödüle layık görüldü.
“En İyi Dijital Veri Anlamlandırma” kategorisinde ödülü, Esan’ın Balya Kurşun Çinko İşletmesi’nde kalite kontrol verilerini anlık görselleştirip, müdahaleye imkân tanıyan Online Stream Analyzer projesi kazandı.
“En İyi Dijital Dene-Öğren” kategorisinde ise Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nin ürün kalitesini üretimin başında tahmin etmeyi sağlayan AI’spection projesi ödülü almaya hak kazandı.
“En İyi Dijital Ürün/Hizmet/İş Modeli” kategorisinde ödül, Eczacıbaşı Evital’in, sağlık hizmeti sunucularıyla sağlık hizmeti arayanları bir araya getiren dijital sağlık ekosistemi Evital projesinin oldu.
“En İyi Değişim Yönetimi” kategorisinde, VitrA Karo’nun Dünya Ekonomik Forumu yönetimindeki küresel üretim tesisleri inisiyatifi Global LightHouse Network’e dahil olma projesi ödüle layık görüldü.
“Dijitaliz Ezber Bozan Özel Ödülü” kategorisinde ödülü, VitrA Karo’nun seramik karo sektöründe hammadde hazırlamadan ürünlerin ambara teslimine kadarki tüm adımları dijital dönüşüme sokan DigiTile projesi kazandı.
“En İyi Yapay Zekâ Deneyimi” kategorisinde Eczacıbaşı İlaç Pazarlama’nın, içerik ve görsel üretiminde yapay zekâ kullanımıyla zenginleştirilen Dynavit sitesi ödüle layık görüldü.
“En İyi Dijital Sürdürülebilirlik” kategorisinde ödül, VitrA Karo’nun karo üretimi sürecini dijitalleştirirken, üretimde oluşan karbon ve su ayak izlerini azaltan No Traditional, Digital Is Our Way projesinin oldu.