İş dünyasında barınabilmek çok zor…
Bunu kadın ya da erkek diye ayırmaya bence gerek yok; sistemin çarkları cinsiyete bakmaksızın herkesi öğütüyor.
Ancak tükenmenin sebebi işlerin zorluğu veya yoğunluğundan değil; insanlardan kaynaklanıyor!
İnsanın insana uyguladığı bu psikolojik şiddete de mobbin