Bursa'nın trafik sorunu karşısında acil önlemler yerine, kentsel dönüşüm adı altında binalar büyütülüyor, yeşil alanlar katlediliyor, kişilere rant sağlanıyor. Ne yazık ki belediye yönetimleri de akademik odalardan yükselen seslere yeterince kulak vermiyor!
Geçtiğimiz hafta Kent Konseyi'nin düzenlediği 'Ulaşım' paneline İnşaat Mühendisleri Odası'nın bir bildiriyle katıldığını belirten yazarımız Yüksel Baysal, burada yazan çözüm önerilerini okuyucularıyla paylaştı:
Bursa genelindeki ana arterler 3 şeritle sınırlandığı düşünüldüğünde gelecekte nasıl bir imar politikası izlenecek?
Daha önce Dr. Brenner tarafından hazırlanan 'Bursa'nın Ulaşım Master Planı'na ne kadar uyuluyor?
Ana arterlerdeki AVM'lerin trafik yoğunluğuna etkileri neler?
YÜKSEL BAYSAL'IN YAZISI İÇİN TIKLAYINIZ