Tuğba ÖZ
Bursa'da birçok nokta gibi Ovaakça'daki internet altyapısının da yetersizliği, vatandaşı çileden çıkardı. Çok sayıda şikâyete konu olan sorun hakkında yaptığımız ve vatandaş Caner Bekret'in açıklamalarına yer verdiğimiz 'Yıl olmuş 2020. Bu Ne Yaman Çelişki?' başlıklı haber, Türk Telekom'u harekete geçirdi.
Caner Bekret'e ulaşan Türk Telekom yetkilileri, 10 aydır çözülemeyen sorun hakkında çalışma başlattıklarını bildirdi. Konunun takipçisi olacaklarını söyleyen şirket yetkilileri, bölgedeki internet probleminin en kısa sürede çözüleceğinin taahhüdünü verdi.
ŞİKÂYET YAĞDI
YeniDönem gazetesinde yayınlanan haber sonrası vatandaştan çok sayıda şikâyet maili ve telefonu geldi. Yunuseli Mahallesi'nde ikamet eden Gürhan Türkmen, altyapı sorunundan dolayı 3 senedir evlerine internet bağlatamadığından yakındı. Bulunduğu apartmandaki 6 dairede aynı sorunun yaşandığını söyleyen Türkmen, son çare olarak cep telefonlarının internet kotalarını yükselttiklerini aktardı. Sürekli olarak ilgili kurumlara konu hakkında şikâyet oluşturduklarını belirten Türkmen, sorunun çözüme kavuşturulmasını talep etti.