SON DAKİKA
Hava Durumu

Sağlığı geliştiren ilk Büyükşehir, Bursa

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Sağlık Bakanlığı'nın sağlıklı şehir bilinci oluşturmak için başlattığı 'Sağlığı Geliştiren Belediye Belgesi' almaya hak kazanan Türkiye’deki ilk Büyükşehir Belediyesi oldu. Bursa’da da bu belgeye layık görülen ilk belediye olan Büyükşehir Belediyesi’nin 001 numaralı belgesi, İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz tarafından Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a teslim edildi.

Oluşturulma Tarihi: 29 Aralık 2022, Perşembe 14:17
Güncellenme Tarihi: 29 Aralık 2022, Perşembe 14:17

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
İLGİLİ VİDEOLAR
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.