Bursa Büyükşehir Belediyesi, Sağlık Bakanlığı'nın sağlıklı şehir bilinci oluşturmak için başlattığı 'Sağlığı Geliştiren Belediye Belgesi' almaya hak kazanan Türkiye’deki ilk Büyükşehir Belediyesi oldu. Bursa’da da bu belgeye layık görülen ilk belediye olan Büyükşehir Belediyesi’nin 001 numaralı belgesi, İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz tarafından Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a teslim edildi.
Oluşturulma Tarihi: 29 Aralık 2022, Perşembe 14:17
Güncellenme Tarihi: 29 Aralık 2022, Perşembe 14:17
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sağlığı geliştiren ilk Büyükşehir, Bursa
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Sağlık Bakanlığı'nın sağlıklı şehir bilinci oluşturmak için başlattığı 'Sağlığı Geliştiren Belediye Belgesi' almaya hak kazanan Türkiye’deki ilk Büyükşehir Belediyesi oldu. Bursa’da da bu belgeye layık görülen ilk belediye olan Büyükşehir Belediyesi’nin 001 numaralı belgesi, İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz tarafından Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş’a teslim edildi.
Haber Merkezi